Toon posts:

Aopen hx-08 veel kabaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben dus in het bezit van deze toch wel errug luidde kast!
er zijn 5 extra fans geplaatst maar die maken samen nog niet eens half zoveel kabaal als de voeding van dat ding, is hier wat aan te doen, wil mischien toch een zwaardere PSU maar maken die net zoveel kabaal?

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Lees net dat je de fan kan vervangen, en anders een andere voeding. (kast isoleren :?)

suc6

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

enermaxje (andere voeding dus)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Staat je kast op laminaat oid? Overweeg er dan eens viltjes onder te plakken. Ook niet tegen een bureau aanzetten, of ander contact met 'harde' materialen. Scheelt een stuk..

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Kijken hoe warmde lucht is die uit de CPU komt. Als ie niet zo warm is, op 7 volt zetten.

Verwijderd

Ik heb dus exact hetzelfde. Enermax 350 watt staat in de plenning.

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik vervang denk ik maar de fan in mijn A-Open voeding. Is goedkoper ;)
Maar maakt zeker lawaai.
Aan de andere kant, de Enermax heeft ook nog een extra fan, die in de A-Open kast precies boven de CPU zuigt, scheelt weer 2 graden :)
Het leven is zo moeilijk...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Volgende keer als je zo'n kast koopt vragen of je even de binnenkant mag zien.
Als er "w/ Noisekiller" op de voeding staat moet je die hebben, anders door naar de volgende shop omdat 'ie "niet goed genoeg" is. Even opletten als je niet weet dat er HX/HQ-kasten zijn met & zonder noisekiller in de voeding, voor de zelfde prijs ook trouwens :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

HAHa ik heb een Aopen HQ08 en ik heb er geen last van :):):)
Man, I so lucky :)

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

:-) ik heb ook een aopen Hx-08
Maar na die 2* 92 mm sunon fans en 3* 80 mm sunon fans en 1 delta 60mm hp fan hoor ik die voeding niet meer hoor. :-))

Owja isolatie doet wonderen.

Greetz
Stalker

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb ook a open hx 08 en geen problemen hoor echt nie super stil maybe hebben is die kast van jullie al gebruikt door iemand in de fabriek :)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Het ding maakt inderdaad een rotherrie. Veel meer dan de El Cheapo die ik er voor had. En die was dus bijna 100 piek goedkoper. Ik heb kontakt gehad met Aopen Nederland en daar was de reactie min of meer: Als je een stille kast wilt, moet je er geld voor uitgeven en een goede kopen. Tsja...ze zijn niet echt de goedkoopste en ik heb dat ding juist gekocht omdat ze adverteren met Noise Killer. Juist ja...Kill WITH Noise zullen ze bedoelen.

Ik heb hem een stuk stiller gekregen door het rooster onder uit de voeding te slopen en de fan te vervangen door een Panaflo. De zijpanelen heb ik beplakt met tapijttegels, dat verhinderd resoneren en dempt enorm. Veel meer nog dan het noppenschuim.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1