Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

8DDYX0ZBPZ Virus!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.762 views

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik heb een virus binnen gehaald genaamd 8DDYX0ZBPZ.
Opzich geen groot probleem, aangezien ik daarna meteen een trail versie van Norton 360 erop heb gezet, maar een van de narigheden zijn dat Windows Security Center niet meer werkt. Iemand een idee hoe ik hem weer laat werken?

O.a, wat is een goede virus scanner? Norton 360, is dat genoeg & geen performance verlies?
Aangezien ik 3 jaar terug Norton 2008 had die mijn PC een stuk slomer liet worden...

(Had voor Norton 360 geen virus scanner, soms wel eens handig :P Maar wanneer je getroffen wordt is het een ander verhaaltje...)

Alvast bedankt! ;)

An  a day keeps the doctor away.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Microsoft Security Essentials.

https://discord.com/invite/tweakers

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

MSE zoals hierboven word aangegeven is een aanrader (mits je OS legaal is). Als ik nog een extra (zware) scan wil draaien gebruik ik MBAM (Malwarebytes Anti Malware).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 10:24
MSE + Comodo Firewall is een goeie combo, gebruik het zelf ook en je weet precies wanneer iets of iemand zich wil installeren/openen etc.

En als je weet dat je geinfect ben kan je altijd nog scannen met Malwarebytes Anti Malware en Superantispyware

[ Voor 29% gewijzigd door Spekker op 07-08-2011 00:15 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Extra firewalls vind ik vaak bloedirritant, gezien deze (meestal) telkens gaan waarschuwen/toesteming vragen als er iets online wil.. Dit is leuk voor een paar keer, maar word dan bloedirritant 8)7

• Spekker
  • Laatst online: 29-11 10:24
Dat is alleen in het begin zo, hij onthoud je antwoorden bij vaak gebruikte applicaties dus op een gegeven moment zie je het alleen bij nieuwe dingen ( ongewenste bestanden bijv. :+ )

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Plz help, als ik mijn PC opstart zegt Norton dat er een Trojan naar binnen wil, deze zit in mijn Windows folder.
Nu ik in mijn Windows folder kijk zie ik hem niet omdat Norton hem blokkeerd maar niet verwijderd, scannen heeft ook geen zin. (Al 2x gedaan vandaag)

En nog iets: al mijn hided maps zijn nu zichtbaar, dus maps zoals ProgramData, AppData zie ik nu ineens.Kan ik het terug zetten zodat ik alleen de ''normale'' maps zie?

En: Ik kan mijn PC niet meer terug zetten via systeem herstel... Er staat dan dat alle herstellingen zijn verwijderd. ''Er zijn geen herstelpunten op dit systeem gemaakt''

En a.u.b, ik ga mijn PC echt niet opnieuw installeren, heb hem net zo in Mei dit jaar wegens defecte HDD...

Edit: Een Trojan ADH start automatisch met mijn pc op... Zit verstopt in bestand: kmsemulator.exe

[ Voor 6% gewijzigd door iApp op 07-08-2011 00:24 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HardCoreGamer schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:20:
Plz help, als ik mijn PC opstart zegt Norton dat er een Trojan naar binnen wil, deze zit in mijn Windows folder.
Nu ik in mijn Windows folder kijk zie ik hem niet omdat Norton hem blokkeerd maar niet verwijderd, scannen heeft ook geen zin. (Al 2x gedaan vandaag)

En nog iets: al mijn hided maps zijn nu zichtbaar, dus maps zoals ProgramData, AppData zie ik nu ineens.Kan ik het terug zetten zodat ik alleen de ''normale'' maps zie?

En: Ik kan mijn PC niet meer terug zetten via systeem herstel... Er staat dan dat alle herstellingen zijn verwijderd. ''Er zijn geen herstelpunten op dit systeem gemaakt''

En a.u.b, ik ga mijn PC echt niet opnieuw installeren, heb hem net zo in Mei dit jaar wegens defecte HDD...
Veilige Modus booten en scannen?

Hidden folders kan je uitzetten door dit te doen: (Maar dan hide folders IPV show folders)
http://www.sevenforums.co...es-folders-show-hide.html

Edit:
Waarom niet? Dit is het minste gedoe, en zo is het virus tenminste met zekerheid weg.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2011 00:26 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 15:53

mace

Sapere Aude

Als je een virus hebt en daarna pas een virusscanner installeert heeft het natuurlijk niet veel zin want het virus kan je virusscanner onklaar maken...

Mijn tip: http://www.freedrweb.com/livecd/?lng=en

Dr. Web Live CD. Erg goede virusscanner en gratis!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Denk niet dat het virus Notron 360 in de greep heeft, nadeel is dat Norton hem blokeerd en niet verwijderd. Maar dat wordt eens ff een CD uit de kast pakken dan... :P

@D4NG3R, bedankt, folders zijn weer goed! :)
O.a, een PC installeren heeft soms zijn nadelen, zeker wanneer je alle mappen op orde hebt enz... Alle programma's installeren... :|

Overigens moet ik toegeven dat mijn pc een stuk slomer start, voelbaar...

[ Voor 50% gewijzigd door iApp op 07-08-2011 00:30 ]

• NLMarcel194
  • Laatst online: 02:13
http://www.ultimatebootcd.com
meuk: Ultimate Boot CD 5.1

of hiren boot cd http://www.hiren.info/pages/bootcd

wat mace aanbood kan ook zelf nooit gebuikt maar ga er ook maar is naar kijken

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Momenteel ben ik MalwareBytes aan het draaien, hopelijk heb ik nog geluk...
Anders pak ik een Boot DVD.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Norton heeft echt geen goede anti-virus producten.
Je zou ESET Smart Security eens moeten proberen.
De laatste versie is 5 volgens mij.
Ik denk dat je een volledig werkende trial kunt downloaden van de site.
Deze heeft ook een firewall die je in verschillende modus kunt instellen.
Op automatisch laat hij alle standaard uitgaande verbindingen toe en blokkeert hij alle niet zelf aangevraagde inkomende verbindingen.
Ik zet hem meestal op interactief. Dan vraagt hij voor elke uitgaande of inkomende verbinding wat je wilt doen.
Je kunt dan aanvinken dat hij er een regel van maakt.
Na een tijdje heb je regels voor alle programma's.
Krijg je toch een trojan op je computer ondanks de anti-virus van ESET dan zie je in ieder geval een vraag voor verbinding. Dan weet je meteen dat je een trojan hebt.
ESET stond vroeger met NOD32 al bekend als een virus scanner die zeer weinig systeem bronnen gebruikt.
Norton daarentegen had versies die irritanter waren als sommig virussen zelf.
De nieuwste versies van BitDefender, McAfee en Kaspersky zijn ook goed.
Maar ik zelf zweer al heel lang bij ESET.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HardCoreGamer schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:27:

O.a, een PC installeren heeft soms zijn nadelen, zeker wanneer je alle mappen op orde hebt enz... Alle programma's installeren... :|
Daar heb je dus backups voor.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mace

mace

Sapere Aude

NLMarcel194 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:41:
wat mace aanbood kan ook zelf nooit gebuikt maar ga er ook maar is naar kijken
Is echt een prima virusscanner, check it out. :)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://lulzimg.com/i24/99192e.jpg
Heel leuk en aardig, maar volgens Norton zijn er geen verdere acties nodig.
Het probleem: Ik vind Norton zelf een mooie virus scanner, houdt alles in de gaten, maar: Je kan hem niet uitzetten.

Wanneer ik mijn PC restart staat Norton gewoon weer aan... :S
Gisteren werd het te laat om MalwareBytes af te draaien, in het eerste stuk heb ik dan ook helaas geen virussen gevonden...

Edit: Norton uitgeschakeld, toen MalwareBytes Flash Scan gedaan, hieruit komt dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org

Databaseversie: 7400

Windows 6.1.7601 Service Pack 1
Internet Explorer 9.0.8112.16421

7-8-2011 12:51:34
mbam-log-2011-08-07 (12-51-34).txt

Scantype: Flash-scan
Objecten gescand: 142490
Verstreken tijd: 23 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 4
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 2

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\8DDYX0ZBPZ (Trojan.FakeAlert.SA) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NtWqIVLZEWZU (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\ZU6RKI1ONY (Trojan.FakeAlert.SA) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\ (Hijack.Zones) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:
c:\Windows\Tasks\{bbaeaeaf-1275-40e2-bd6c-bc8f88bd114a}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\Windows\Tasks\{810401e2-dde0-454e-b0e2-aa89c9e5967c}.job (Trojan.FraudPack) -> Quarantined and deleted successfully.

Hiermee lijkt het virus weg te zijn...? :D

[ Voor 67% gewijzigd door iApp op 07-08-2011 12:52 ]

• mace

mace

Sapere Aude

In jouw situatie is het het beste om een offline virusscan te doen, d.w.z dat je niet in je windows boot maar dus met zo'n boot CD. Welke ik aanraad weet je al, en NLMarcel heeft ook al wat suggesties.

Dat is echt de enige manier om zeker te weten dat je virusscanner niet voor de gek gehouden wordt. :)

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:11
De kmsemulator.exe die Norton detecteert is onderdeel van een crack voor Office 2010. Is al vaker op diverse forums besproken. Het bestand zelf doet geen kwaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Bart1983 op 07-08-2011 17:07 ]

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Ow lol, heb ik mijzelf nu verraden? :P

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 01:05
Norton is sinds versie 2004 de bastaardbroeder die door mensen op performance letten wordt uitgekotst. Koop ESET NOD32, DÉ beste die er is imho (oa delen in asm geschreven voor snelheid)

Anyway zoek maar even wat reviews en je ziet et zelf.

/edit

Norton is oa zo kut omdat je -zoals je zelf ontdekt - deze niet fatsoenlijk neer kan uitzetten of deinstalleren... je systeem heeft nu Norton en is dus vertestewierd...

/edit2

Mooi om te lezen dat hierboven exact hetzelfde uitgelegd wordt :D

[ Voor 36% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-08-2011 23:21 ]

There is no replacement for displacement!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik gebruik tegenwoordig MSE, prima ding, en gratis.

Verwijderd

_eXistenZ_ schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:14:
(oa delen in asm geschreven voor snelheid)
Elke virusscanner heeft delen die in ASM zijn geschreven. ;)

• mace

mace

Sapere Aude

Ja, dat is zo'n leuk marketingpraatje maar het is vrij logisch, ;)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Ik dacht dat het virus over was, maar nee dus, net kreeg ik een aanval door een site op mijn pc (Zegt Norton)
En ik werd doorgeleid naar spam websites, dus als ik naar FaceBook ging, werd ik doorgeleid naar spam websites... :|

MalwareBytes opnieuw scannen, zo een cdtje zoeken, en dan een BOOT DVD branden waar een virus scanner in zit van hierboven. :)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 01:05
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:39:
[...]

Elke virusscanner heeft delen die in ASM zijn geschreven. ;)
Bron?
mace schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:41:
Ja, dat is zo'n leuk marketingpraatje maar het is vrij logisch, ;)
Hoezo? Zou C++ zo gek zijn?

Ik ben zelf een developer en snap dat het sneller kan zijn zelf asm te schrijven dan dat door een "domme" compiler te laten doen.

There is no replacement for displacement!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Dit 'virus' zit ongetwijfeld gewoon in je profiel verstopt in een opstart onderdeel. Moet binnen 15 minuten te verwijderen zijn door met een ander profiel te starten en m.b.v. Autoruns (sysinternals) te verwijderen zijn. In Autoruns wel even het juiste gebruikersprofiel kiezen.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
_eXistenZ_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:13:
[...]

Bron?

[...]

Hoezo? Zou C++ zo gek zijn?

Ik ben zelf een developer en snap dat het sneller kan zijn zelf asm te schrijven dan dat door een "domme" compiler te laten doen.
Domme compiler? Ik denk dat zelf geschreven functies in assembler vaak langzamer zullen zijn dan de functies die bv C++ bied. Domweg vanwege het feit dat je zelf waarschijnlijk minder goed alle verschillende functies kan schrijven dan de ontwikkelaars van een compiler zoals C++. Ik verwacht dat, als je alles zelf in assembler gaat programmeren, je eigen code minder goed geoptimaliseerd zal zijn.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Zo te zien heb ik hét of een ander virus nog steeds... Lijkt wel of hij in mijn browser zit, MalwareBytes kan hem niet vinden...

Het gaat erom: als ik ga Googelen dan klik ik een site aan, dan wordt ik doorverwezen naar spam sites...
MalwareBytes Volledige scan en Fash scan helpen bijde niet voor dit virus... Iemand een tip voor dit irritante spam virus?

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Heeft dat nog zin dan? Met de reeds gegeven tips lijk je niets te willen doen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk dat je -in de twee weken die je nu (te vergeefs)- tegen dit virus vecht, je met een schone installatie al je mappen (weer) op orde gehad zou hebben... en een backup gemaakt, en ervoor zorgen dat je een fatsoenlijke virusscanner geinstalleerd zou hebben.
Ik adviseer je bovenstaande alsnog uit te voeren ;)

offtopic:
[quote]_eXistenZ_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:13:
[...]

Bron?
[/quote]Ik meen me te herinneren dat Schouw werkzaam is (of misschien ondertussen was) bij Kaspersky Nederland. Dan zit je best dicht bij het vuur, wat dat betreft ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Dr.Web maar eens weer gebruiken... Laatste hoop... :(

Edit: overigens is dit geen opstart virus, en als het virus ''actief'' is, dan zie ik hem niet bij mijn processen staan... Google Chrome opnieuw installeren?

HardCoreGamer heeft weer hoop* :)

[ Voor 66% gewijzigd door iApp op 22-08-2011 13:41 ]

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:42
HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:
Dr.Web maar eens weer gebruiken... Laatste hoop... :(

Edit: overigens is dit geen opstart virus, en als het virus ''actief'' is, dan zie ik hem niet bij mijn processen staan... Google Chrome opnieuw installeren?
Ehm, nee.
Chrome opnieuw installeren is net zo nuttig als een extra fan inbouwen om deze malware kwijt te raken.
Neem je verlies en accepteer dat je de malware hoogstwaarschijnlijk niet kan verwijderen door maar eens het zoveelste AV/AM programma te draaien.
Oftewel; belangrijke bestanden kopieren naar een externe USB/HDD, full-format en schoon opnieuw beginnen
Jester-NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:31:
[/quote]Ik meen me te herinneren dat Schouw werkzaam is (of misschien ondertussen was) bij Kaspersky Nederland. Dan zit je best dicht bij het vuur, wat dat betreft ;)[/offtopic]
'Schouw' is, dacht ik idd ook, Roel Schouwenberg, senior antivirus researcher van Kaspersky Labs.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik weet het wel zeker. Allang niet meer bij de NL tak trouwens. Al is het eigenlijk wel een argumentum ad verecundiam (Roel :* ). Maar in dit topic verder offtopic. Al is het ontwikkeld met COBOL: als het maar goed herkent zonder overdreven performance-hit en zo goed mogelijk opschoont :P

--

Eerste hulp bij brakke warez lijkt me trouwens niet nodig. Als je slechte cracks gebruikt, is het zeker als je geen goede recente backups hebt je eigen risico en probleem als je opnieuw moet beginnen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Je bent wel een 'held' dat je gewoon doorgaat met facebook, mail en andere privacygevoelige applicaties terwijl je een virus op je pc hebt |:(

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee, je hele PC.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
En het is een kleine virus, ik bedoel, het virus start niet op via de pc, (in mijn processen) hij zit (denk ik) in mijn registry of mijn browser (cookies, tempoary internet files..)

En anders heb ik wel veel pech met deze pc, elke 3 maanden opnieuw installeren, in mei een defecte HDD, 3 maanden later een dik virus... In feb ookal wegens een probleem... :(

*Alsof hij door de duivel vervloekt is. :(

[ Voor 9% gewijzigd door iApp op 22-08-2011 14:43 ]

Verwijderd

Nee dat doe je zelf doordat je illegale software gebruikt....

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Je hebt een probleem met een virus (groot of klein, dik of dun... dat maakt niet uit... je computer is ziek en besmettelijk), dat licht niet aan de machine, dat ligt aan de gebruiker of aan de manier waarop de machine wordt gebruikt. Jouw 'kleine' virus kan ook zomaar een uitnodiging zijn (of worden) voor een rootkit, of wat meer kleine of grotere virussen.
Je vraagt hier om hulp en negeert eigenlijk alle antwoorden. En vervolgens wil je de symptomen bestrijden...

HardCoreGamer: Jouw zieke machine heeft geen nieuwe browser nodig... dat is alleen maar NOG een manier van besmettingen verspreiden. Jouw machine zal genezen moeten worden.
En daarna, zul je zelf een stuk beter op moeten letten op wat je installeert. (Bij voorbeeld door een virusscanner te installeren, je downloads te scannen voor je er wat mee doet en het maken en gebruiken van back-ups... kortom door een beetje verantwoordelijk gedrag (dat is inclusief je gefröbel met je hardware)).
Ik ben er zeker van dat je op die manier je installaties langer laat meegaan dan drie maanden.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Ik negeer niet alle antwoorden, momenteel alleen de antwoorden die eindigen op 'Opnieuw installeren' ;)
Ik probeer er alles aan te doen om deze installatie te houden, ik heb geen zin om 160GB aan programma's te gaan installeren. Dus vandaar dat ik dit vraag, de logische verklaring is nu eenmaal opnieuw installeren, maar als er nog wat te redden valt dan doe je dat toch?

• mace

mace

Sapere Aude

HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:29:
Ik negeer niet alle antwoorden, momenteel alleen de antwoorden die eindigen op 'Opnieuw installeren' ;)
Ik probeer er alles aan te doen om deze installatie te houden, ik heb geen zin om 160GB aan programma's te gaan installeren. Dus vandaar dat ik dit vraag, de logische verklaring is nu eenmaal opnieuw installeren, maar als er nog wat te redden valt dan doe je dat toch?
Het zou voor ons prettig zijn als je ook zegt welke suggesties je al gedaan hebt, dan lijkt het niet alsof je maar een eigenwijs stuk vreten bent die niet naar advies wil luisteren. :>

Verwijderd

Wil je echt het risico lopen dat je privacygevoelige info wordt gekaapt? Ik voorspel je: je krijgt het niet opgelost.....

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
mace schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:31:
[...]

Het zou voor ons prettig zijn als je ook zegt welke suggesties je al gedaan hebt, dan lijkt het niet alsof je maar een eigenwijs stuk vreten bent die niet naar advies wil luisteren. :>
Ik heb MalwareBytes volledig laten scannen incl flash scan, Norton is 1 week terug nog gedraaid (Die kon ook niks vinden) en nu ben ik Avira aan het draaien. Heb 2 weken terug Dr.Web nog gedraaid, zo maar nog eens doen... (Had geen last van dit virus tot 4 dagen terug, dus wss is dit er net opgekomen, of er zit idd een exploit voor virusen in mijn pc)

Edit: Avira is op 10%, nog geen virussen gevonden... :X

[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 22-08-2011 16:01 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:37:. (Had geen last van dit virus tot 4 dagen terug, dus wss is dit er net opgekomen, of er zit idd een exploit voor virusen in mijn pc)
HardCoreGamer in "8DDYX0ZBPZ Virus!"

Dat virus is zelfs zo erg dat het je eigen geheugen aantast blijkbaar?
Maar goed, je weet het zelf beter zo te zien.

Dan is dit topic ook niet echt nuttig meer.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.