Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwsgroepen: Ineens veel incomplete bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Morrowg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 20:38
Sinds 2 dagen haal ik bestanden steeds voor maar 90% binnen. Als ik het bestand dan een ''retry'' geef wordt deze laatste 10% probleemloos binnen gehaald. Ik heb een Eweka account.

Weet iemand hoe het kan dat er tijdens het downloaden kleine foutjes worden gemaakt? De onderwerpen van de bestanden zijn te uiteenlopend dus het ligt niet aan de uploader.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderd

Client, systeem.... Hier kunnen er niets mee. Falende HDD? Router stervende? ISP die tegenwerkt?

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33
Bij GrabIt toevallig ook? Ik heb daar ook al tijden last van. Een tijdje heb ik Newsleecher gebruikt, daarmee had ik het niet, maar dat kan ook toeval zijn geweest ... geen idee :S.

• Morrowg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 20:38
marcel87 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:11:
Bij GrabIt toevallig ook? Ik heb daar ook al tijden last van. Een tijdje heb ik Newsleecher gebruikt, daarmee had ik het niet, maar dat kan ook toeval zijn geweest ... geen idee :S.
Nee ik gebruik newsbin pro.
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:03:
Client, systeem.... Hier kunnen er niets mee. Falende HDD? Router stervende? ISP die tegenwerkt?
Ik zal hier eens naar kijken, dankje.