Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 15:12

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Nadat ik er vandaag via een nieuwsbericht hier op Tweakers erachter kwam dat Kik bestaat, heb ik deze direct geinstalleerd en naar 2 mensen gestuurd. Nu ging ik net even in de App kijken en bleek dat ze beiden ook al iets hadden geschreven, zo'n 30 mins geleden maar ik kreeg hier dus pas bericht van toen ik in de App kwam.

Nu las ik in de comments op de site van Kik dat er een algemene bug is met push notifications met WP7. Sinds ik voorheen deze nooit gebruikte met 3rd party apps was dit dus nieuw voor mij.

Ik heb even gezocht maar echt een duidelijk antwoord kon ik niet vinden, ik lees veel over dat dit in Mango zou moeten zijn opgelost (is dit toevallig het geval in de beta?) en over telefoon resetten enz. Maar weet hier ook iemand waardoor het probleem komt zodat ik weet hoe ik het toch normaal kan gebruiken?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Ik heb Mango Beta en KIK werkt bij mij prima inclusief push notificaties. Heb beetje met mn vriendin zitten testen: berichtjes komen direct binnen bij mij op WP7 Mango en ook bij haar op android. Prettig is dat je ook ziet of je bericht is gelezen; dat heeft whatsapp voor zover ik weet niet. Helaas hebben nog te weinig van m'n vrienden KIK.

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:45
(jarig!)
Benjamin- schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:54:
Nadat ik er vandaag via een nieuwsbericht hier op Tweakers erachter kwam dat Kik bestaat, heb ik deze direct geinstalleerd en naar 2 mensen gestuurd. Nu ging ik net even in de App kijken en bleek dat ze beiden ook al iets hadden geschreven, zo'n 30 mins geleden maar ik kreeg hier dus pas bericht van toen ik in de App kwam.

Nu las ik in de comments op de site van Kik dat er een algemene bug is met push notifications met WP7. Sinds ik voorheen deze nooit gebruikte met 3rd party apps was dit dus nieuw voor mij.

Ik heb even gezocht maar echt een duidelijk antwoord kon ik niet vinden, ik lees veel over dat dit in Mango zou moeten zijn opgelost (is dit toevallig het geval in de beta?) en over telefoon resetten enz. Maar weet hier ook iemand waardoor het probleem komt zodat ik weet hoe ik het toch normaal kan gebruiken?
Nee niet persee bugs maar het kan wel te maken hebben met je mobile operator. Je hebt sowieso een data verbinding via GSM nodig. Mocht de operator de push verbinding killen (sommige doen dat) dan gaat de phone over op een poll mechanisme van eens per uur.

Dit mechanisme is veranderd in Mango om beter om te kunnen gaan met operators die heel aggresief verbindingen verbreken die (naar hun mening) niet worden gebruikt, omdat het een belasting op hun netwerk. Mango kan hier beter mee omgaan, als het dan toch nog nodig is om te pollen is de vertraging maximaal een kwartier maar gemiddeld 7 a 8 minuten.