Na aanleiding van dit bericht heb ik een nieuwe videokaart gekocht en wel de Sapphire HD Radeon 6770 1GB.
De nieuwe videokaart maakt nu deel uit van het volgende systeem:
PSU Coolermaster 650 watt
CPU Intel Q6600
MOBO ASUS P5N32-e Sli
4 GB werkgeheugen
OS Windows 7
De resultaten zijn gemengd, in principe werkt hij, ik zit nu immers achter het hiervoor beschreven systeem. Het probleem doet zich echter voor met het opstarten van de computer. In eerste instantie blijft het scherm zwart en hoor je de fans (of HDD, DVD-speler, iets anders?) een 0,5 seconde draaien, vervolgens herhaalt zich dat een keer of 6 alvorens de computer wel goed opstart (ingeleid door een *BIEP*-geluid).
Ik heb de nieuwste drivers gedownload van zowel de MOBO als GPU. Ik weet nu niet meer wat ik kan doen. Als iemand mij kan helpen stel ik dat zeer op prijs.
Met vriendelijke groet,
Ronald
ps. mijn oude videokaart was MSI nvidia 8800GT 512mb
De nieuwe videokaart maakt nu deel uit van het volgende systeem:
PSU Coolermaster 650 watt
CPU Intel Q6600
MOBO ASUS P5N32-e Sli
4 GB werkgeheugen
OS Windows 7
De resultaten zijn gemengd, in principe werkt hij, ik zit nu immers achter het hiervoor beschreven systeem. Het probleem doet zich echter voor met het opstarten van de computer. In eerste instantie blijft het scherm zwart en hoor je de fans (of HDD, DVD-speler, iets anders?) een 0,5 seconde draaien, vervolgens herhaalt zich dat een keer of 6 alvorens de computer wel goed opstart (ingeleid door een *BIEP*-geluid).
Ik heb de nieuwste drivers gedownload van zowel de MOBO als GPU. Ik weet nu niet meer wat ik kan doen. Als iemand mij kan helpen stel ik dat zeer op prijs.
Met vriendelijke groet,
Ronald
ps. mijn oude videokaart was MSI nvidia 8800GT 512mb