Toon posts:

verschil geheugen PC66,100,133

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik aan de buitenkant van een 64 Mb DIMM zien of het PC66, 100 of 133 is.:?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Als het spul aan de PC-xxx eisen voldoet moet het er op staan (stickertje). Staat het er niet op (komt toch vaak voor dat niet de hele vereiste riedel er op staat) is het geen fatsoenlijk merk geheugen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 23:04 schreef abbadon het volgende:
Als het spul aan de PC-xxx eisen voldoet moet het er op staan (stickertje). Staat het er niet op (komt toch vaak voor dat niet de hele vereiste riedel er op staat) is het geen fatsoenlijk merk geheugen.
Dit vind ik een beetje onzin wat je hier zegt, ken je de "ouwe" pentium 1 bijvoorbeeld niet meer? staat niet eens vatsoenlijk een voltage op.. om maar een voorbeeld te noemen..

is dan INTEL ook slecht?

.... dus..

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op dinsdag 20 maart 2001 13:34 schreef caphex het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje onzin wat je hier zegt, ken je de "ouwe" pentium 1 bijvoorbeeld niet meer? staat niet eens vatsoenlijk een voltage op.. om maar een voorbeeld te noemen..

is dan INTEL ook slecht?

.... dus..
Slecht voorbeeld. Appels met peren vergelijken. Een cpu is geen geheugenmodule. Daarnaast was er maar 1 producent van Pentium cpu's en dat was Intel. Op de geheugenmarkt zijn het handenvol fabrikanten waarvan de ene beter dan de andere.

Verwijderd

Ik heb hier Kingston geheugen, maar verder staat er niets op hoor !
Is 64 mb PC100

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.