AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
Ik heb dat bord ook gehad, maar zijn die dingen niet per definitie al stuk? PCCHIPS, de naam zegt het al: om op te kouwen...
Kun je uhm niet bij PCCHIPS krijgen? Volges mij zijn er ook wel andere manieren. Want die bioschips zijn veel gelijkend, welk mobo je ook hebt. Alleen de informatie in de bios verschilt.. Bios chips zijn wel aan te komen denk ik. Gewoon naar de electronica boer, maar hoe krijg je dan die informatie erin? Hmm, naja, weet niet.
Kan je niet een standaard bios erin zetten van de zelfde fabrikant (ami?), hopen dat ie opstart en dan flashen met de juiste bios?
#
#
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
standaard-bios: ja, lijkt me leuk, maar hoe kom ik daar aan? ik kan het proberen... maar moet ik er wel eentje hebben.
ik heb mailtje gestuurd naar pcchips, maar ik heb weinig hoop.
volgende keer wordt het sowiezo een ander merk
ik heb mailtje gestuurd naar pcchips, maar ik heb weinig hoop.
volgende keer wordt het sowiezo een ander merk
AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB