Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een tijd opzoek naar in-ear oordoppen, vele reviews opgezocht maar ik wordt er niet echt wijzer van. Mede door het feit dat het zo dicht op elkaar zit. Ik ben eigenlijk gewoon opzoek naar een degelijke in-ear koptelefoon dat ervoor zorgt dat het omgevingsgeluid eruit gefilterd wordt, zelfs op een lage stand (mocht dit bestaan). Aangezien ik een leek ben op het gebied van audio, zou ik jullie graag om advies willen vragen. Mijn budget is maximaal €50,- euro. De selectie die ik tot nu toe gemaakt heb:

Sennheiser CX 270 pricewatch: Sennheiser CX 270 (Zwart)

Sennheiser CX 200 Street II pricewatch: Sennheiser CX 200 Street II (Wit)

Sennheiser XC 250 pricewatch: Sennheiser CX 250 (Zwart)

Sennheiser XC 280 pricewatch: Sennheiser CX 280 (Zwart)

Welke van deze vier kan ik het beste nemen, of kunnen jullie met een beter suggestie komen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 14:11 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

Een titelfix en een schopje naar A&N :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 11:32
Als je maximaal 50 euro wilt uitgeven, vind ik je selectie tot 30 euro wel wat karig, zo kun je ook een pricewatch: Sennheiser CX 400-II Precision (Zwart) halen.

Deze heeft als grootste voordeel dat er 6 verschillende setjes rubbertjes voor in je oor bijzitten, zodat er altijd één is die perfect afsluit. Een normaal gesprek voeren is niet mogelijk zonder elkaar aan te kijken als het volume op ~15-20% van mijn Galaxy S 2 staat, of als ik aan het stofzuigen ben doe ik de dopjes in met het volume op 30% om de gehele stofzuiger niet meer te horen :) dus de afsluiting is subliem. Wil je voor echt veel kwaliteit voor je geld dan kom je echter niet bij Sennheiser uit maar vaak bij onbekende chinese merken die voor 20 euro kwaliteit leveren waar je in Nederland 60 euro voor betaalt.

Het is ook nog even van belang wat voor mediaspeler je gebruikt en wat voor muziek je luistert, omdat oordopjes met "extra bass" niet lekker klinken als je muziek luistert waar de bas niet hoort te overheersen.

[ Voor 10% gewijzigd door hugoy op 06-08-2011 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik wat aan, bedankt. Ik wil het overigens gaan gebruiken voor mijn iPod touch en binnenkort de iPhone 5. Ik vroeg mij trouwens af of Sennheiser niet inmiddels met een update is gekomen voor hun modellen. De 400-II is namelijk al behoorlijk oud. Iemand trouwens met een andere suggestie?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 14:21 ]

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 11:32
Als je gewoon in Nederland wilt bestellen pak je gewoon iets uit deze lijst http://tweakers.net/price...5LyTqdnh_O2Id829pjMNQa_0C
Wat jou qua review/specificaties/accesoires/prijs verhouding het meest aanspreekt. En over dat ze al oud zijn is natuurlijk een goed teken he. Goede audio wordt geen slechte audio met de tijd (kijk maar eens even voor de grap in Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2)

Dat ze na ruim 2 jaar nog steeds verkocht worden en positief uit reviews komen betekent dat het een goed ontworpen set is voor zijn prijs. Het kan altijd beter natuurlijk, maar dit zit meer in persoonlijke voorkeur, draagcomfort, extra accessoires, en uiteraard merknaam(dat is bij Sennheiser toch ook wel een stukje van de prijs).

Zo schijnt meelec een sublieme prijs/kwaliteit verhouding te hebben, maar had ik er buiten GoT nog nooit over gehoord, en heb ze zelf ook nog niet beluisterd.

Als je de oordopjes ook voor je telefoon gaat gebruiken is het misschien verstandig om ook naar oordopjes met ingebouwde microfoon te kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door hugoy op 06-08-2011 15:51 ]

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11 17:34
Ik zou gaan voor CX300/400/500 heb zelf al 2x CX300 II :P
Pagina: 1