Toon posts:

DHCP bottleneck

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Ik speel een ongelofelijk slecht spelletje online. Nu is het het geval dat er een of andere gozer cheaters opspoort en die op youtube zet. Daarvan (niet van het cheaten, maar van het opsporen) word ik beschuldigd en dat vond ik tot nu toe niet erg aangezien dat best een nobele daad is. Een van die gepakte cheaters dreigde echter mij te hacken als ik die naam niet uit dat filmpje haal (kan ik uiteraard niet aangezien ik die gast niet ben) en uitte de woorden: 'Beter zorg je ervoor dat er straks een DHCP Bottleneck achter je modem hangt.' Ik weet dat die gast éen ICT opleiding doet. Mijn vraag is nou: Wat is zo'n DHCP Bottleneck en wat doet zo'n ding? Verder vraag ik mij af wat de beste bescherming nou is tegen zo iemand. De uitleg graag op een zo makkelijk mogelijke manier, want ik heb absoluut geen verstand van computers. Hij kan mogelijk aan mijn ip komen omdat ik regelmatig op dezelfde TeamSpeak server (hij heeft daar geen rechten) en we hebben allebei xfire.

Ik ben me er wel degelijk van bewust dat dit waarschijnlijk maar een dreiging zonder bijgevoegde daden is, maar stel ik heb pech en hij is nou net wel een hacker. Dan ben ik de pineut en daar heb ik natuurlijk geen zin is.

Bij voorbaat dank,

xk7x

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:55
Een wat? Volgens mij bestaat zoiets niet, dus hoef je je zeker geen zorgen te maken. Daarnaast kan hij met jouw ip-adres nog vrij weinig.

[ Voor 23% gewijzigd door Exception op 06-08-2011 00:59 ]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-02 14:03

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Bestaat niet en slaat nergens op. Hij kletst uit z'n nek. Even vriendelijk zwaaien en dan lekker gaan slapen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha in dat geval blijf ik vriendelijk zwaaien. Hartstikke bedankt ^^

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
[sarcasm]Gewoon teruggrijpen met een Double Flush DNS man-in-the-middle DDoS 1337 v3 attack. Dan leert hij het wel af.[/sarcasm]

Kortom, hij sprokkelt wanhopig wat ict-termen bij elkaar om jou het filmpje offline te laten halen. Lekker laten brabbelen en uitlachen, niks om je zorgen over te maken :D

Welkom op tweakers trouwens :)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-02 23:10
Ik ben altijd wel bang hoor voor dit soort dingen, voor hetzelfde geld komt er straks een vuist uit me scherm ! .
"kijkt naar de tijd ja bedtijd "

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-02 23:52
Nou, ik ben wel heel benieuwd welke ICT opleiding die gozer doet, als je zo'n opleiding 3 dagen gevolgd hebt hoor je al met een technisch minder achterlijk dreigement te kunnen komen. Als je je om iemand geen zorgen hoeft te maken dan is het wel deze gozer.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vroeg me al af watvoor vaag probleem iemand nu weer had in zn infrastructuur toen ik de topictitle zag in de lijst :D

Volslagen onzin wat die gast kletst dus fijn dat filmpje van die cheater laten staan. Eerlijk duurt het langst.

https://discord.com/invite/tweakers

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-02 01:06

muhda

Time & Space traveler

Die persoon kan beter stoppen met de/zijn (ICT) opleiding.

[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 06-08-2011 04:00 ]

Pagina: 1