☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik heb geen cijfers noch zelf geconstateerd dat er leegloop zou zijn, maar heb je rekening gehouden met 't feit dat 't vakantietijd is? Ik zou er iig nog even niet over inzitten of gaan rommelen met instellingen van fora.
Maar da's mijn €0,02
Maar da's mijn €0,02
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik vind het wel een tendens dat veel [serieus] topics in de Huiskamer eindigen.
Ik ben het wel met RedHat eens. Zodra de TS een probleem heeft wat niet persoonlijk van aard is zou hij dit beter in SG kunnen plaatsen. Voor mensen die een persoonlijk probleem willen delen moeten natuurlijk wel gewoon terecht kunnen in de huiskamer.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Why not? Het is een simpele instelling via de admin. Daarbij is er ook de mogelijkheid om een minimum aantal topics op te geven, juist voor rustige tijden. Ik heb 'm nu iig even op 2 dagen gezetRobIII schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:47:
Ik heb geen cijfers noch zelf geconstateerd dat er leegloop zou zijn, maar heb je rekening gehouden met 't feit dat 't vakantietijd is? Ik zou er iig nog even niet over inzitten of gaan rommelen met instellingen van fora.
Maar da's mijn €0,02
Intentionally left blank
Ook goed hoor
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 06-08-2011 01:24 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1