Leegloop SG?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ligt het aan mij of loopt SG een beetje leeg? Ik zie nu dat er nog maar 8 topics in staan waarin de afgelopen 24 uur gereageerd is?

Kan een Admin misschien de topic-leeftijd oprekken naar een standaard van 48 uur of hoger zelfs? Dan zal SG misschien wat actiever worden met wat meer topics die nu buiten de boot vallen. :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb geen cijfers noch zelf geconstateerd dat er leegloop zou zijn, maar heb je rekening gehouden met 't feit dat 't vakantietijd is? Ik zou er iig nog even niet over inzitten of gaan rommelen met instellingen van fora.
Maar da's mijn €0,02

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ik vind het wel een tendens dat veel [serieus] topics in de Huiskamer eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik ben het wel met RedHat eens. Zodra de TS een probleem heeft wat niet persoonlijk van aard is zou hij dit beter in SG kunnen plaatsen. Voor mensen die een persoonlijk probleem willen delen moeten natuurlijk wel gewoon terecht kunnen in de huiskamer.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

RobIII schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:47:
Ik heb geen cijfers noch zelf geconstateerd dat er leegloop zou zijn, maar heb je rekening gehouden met 't feit dat 't vakantietijd is? Ik zou er iig nog even niet over inzitten of gaan rommelen met instellingen van fora.
Maar da's mijn €0,02
Why not? Het is een simpele instelling via de admin. Daarbij is er ook de mogelijkheid om een minimum aantal topics op te geven, juist voor rustige tijden. Ik heb 'm nu iig even op 2 dagen gezet :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ook goed hoor :P 't Leek me persoonlijk onnodig maar als 't zo simpel is (dat wist ik niet) dan sure, why not? :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 06-08-2011 01:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1