Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hulp gezocht bij bouwen van eigen gaming pc

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek wat hulp/advies voor het samenstellen van mijn gaming pc,

ik heb een budget van ong 800-900 euro,

dit is de setup die ik van een vriend van me gekregen heb:

Asus EAH6850 DirectCu 152 EUR
Intel Core i5 2500 Sandy bridge 177 EUR
Cooler Master GX750 750W 85 EUR
Antec Two-Hundred 55 EUR
Asus P8P67 PRO 142 EUR
Samsung HM500JI 500 GB 46 EUR
Corsair DIMM 6 GB DDR-1333 51 EUR
LG DH-18NS --> Opticaldrive 14 EUR

Totaal 725 EUR

Randapparatuur : keyboard en scherm (16:9 19''+)

850 - 725 = 125 EUR ongeveer over voor beiden

dingen die ik er in wil zien:
-mogelijkheid om in de toekomst crossfire te steken
-1TB geheugen is overbodig voor mij, 500 GB is meer dan genoeg, SSD is ook niet nodig, HDD is meer dan genoeg voor mij
-ik wil wel als ik 800 euro betaal voor een pc dat die zowat alle games kan draaien, (niet perse op max settings)

hopelijk krijg ik hier goede hulp, ik ben al een paar forums afgegaan :)

thx

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
Allereerst welkom op dit forum.
Je zegt dat je al een paar forums bent afgegaan, maar lees je dan ook daadwerkelijk iets of is het enkel ''hit & run"?

Zo ja, dan had je kunnen lezen dat het hier niet de bedoeling is dat je losse topics voor aankoopadvies maakt.
Jouw vraag kun je hier; [BBG aanschaf] Gamesysteem kwijt.

Ook wordt van je verwacht op GoT dat je zelf wat vooronderzoek doet en je enigszins in de materie verdiept.

Ook wordt het gewaardeerd als je een wenslijst maakt en die post in het relevante topic bij je vraag.

In je lijstje zijn 3 dingen zoiezo al voor verbetering vatbaar (lees even de laatste x pagina's in bovenstaand topic door).

Ook zijn er hier best buy guides die je al een heel eind op weg zullen helpen.

[ Voor 19% gewijzigd door paulus_01 op 05-08-2011 22:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
excuseer dat ik op de verkeerde plek heb gepost, ik vind dit forum nogal verwarrend ;(
en ik doe geen 'hit n run' ik zoek gewoon zo veel mogelijk meningen, want dit is een belangrijke aankoop.

ik heb al research gedaan naar de verschillende onderdelen van een pc, maar mijn kennis over dit soort dingen is niet zo groot dus daarom vraag ik advies

ik zal meteen in dat andere topic posten, dankje ;)

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
No probs, er zijn genoeg mede-tweakers die je willen helpen, mits je maar laat zien dat je een beetje moeite hebt gedaan en in het goede topic post ;)

Lees anders even de bovenste posts door, daar wordt je een beetje wegwijs gemaakt.

Succes!

CSL beleid
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Verwijderd

Begrijp ik het goed als ik zeg dat je wil weten welk scherm en toetsenbord je moet kopen voor 125 euro bij deze setup?

Verwijderd

Cooler Master GX750 750W 85 EUR
Heb je echt 750w nodig? Volgens mij heb je aan 400w zat.

Anyway. Losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Lees hiervoor het CSL beleid. Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan. Hiervoor kan je terecht in de daarvoor bestemde topics: Best Buy Guide overzichtstopic. Dit topic ga ik echter sluiten.

Voor €125 heb je echter niet veel keus, je komt dan al snel uit bij het goedkoopste setje van ramplank + scherm. Ik raad een zo hoog mogelijke resolutie binnen je budget aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.