Ik overweeg na een tijdje uitzoeken (ondermeer via Tweakers) om een reseller hosting af te nemen. Hier heb ik echter geen enkele ervaring mee. Alvorens ik hieraan begin wil ik er zeker van zijn dat reseller hosting de juiste keuze is of dat een alternatief beter op mijn behoefte aansluit.
In essentie wil ik bereiken dat meerdere domeinnamen via een domein van content worden voorzien. Hierbij dient ieder domeinnaam voor zoekmachines eigen content hebben. In de praktijk:
www.hoofddomeinnaam.nl
www.willekeurig01.nl moet dan verwijzen naar www.hoofddomeinnaam.nl/map1/
www.willekeurig02.nl moet dan verwijzen naar www.hoofddomeinnaam.nl/map2/
Hieraan heb ik een belangrijke voorwaarde; de verwijzing moet hard zijn. Dit willen zeggen, werken met redirects/frames/iframes of iets dergelijks is niet wat ik wil. De domeinnaam blijft dus in de adresbalk staan en de content van de website zal uit het hoofddomein worden onttrokken waarbij de headerinformatie netjes een 200 terug geeft.
In essentie wil ik bereiken dat meerdere domeinnamen via een domein van content worden voorzien. Hierbij dient ieder domeinnaam voor zoekmachines eigen content hebben. In de praktijk:
www.hoofddomeinnaam.nl
www.willekeurig01.nl moet dan verwijzen naar www.hoofddomeinnaam.nl/map1/
www.willekeurig02.nl moet dan verwijzen naar www.hoofddomeinnaam.nl/map2/
Hieraan heb ik een belangrijke voorwaarde; de verwijzing moet hard zijn. Dit willen zeggen, werken met redirects/frames/iframes of iets dergelijks is niet wat ik wil. De domeinnaam blijft dus in de adresbalk staan en de content van de website zal uit het hoofddomein worden onttrokken waarbij de headerinformatie netjes een 200 terug geeft.
There is no knowlegde that is not power