''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Anoniem: 247292
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 247292 op 06-08-2011 09:43 ]
Dan woon je in de US of heb je een US proxywillemvleeuwen schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:20:
Als ik daar klik log ik automatisch in op voice...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
nee hoor. ik heb dat hier ook.Snake schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:27:
[...]
Dan woon je in de US of heb je een US proxy
PSN: DutchTrickle PVoutput
Iets bij google lijkt kapot te zijn, of voice is nu ook in NL beschikbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 06-08-2011 10:29 ]
Overigens, Google noemt dit wel Voice, maar dit is niet te verwarren met wat ze in de US hebben staan als Google Voice.
[ Voor 55% gewijzigd door Snake op 06-08-2011 10:31 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Nope, het viel me sinds gisteren al op. Voice lijkt beschikbaar voor NL.Snake schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:27:
[...]
Dan woon je in de US of heb je een US proxy
Staat ook bij; voor 11ct bellen binnen NL, gratis naar USA. Gek dat ze nog niets hebben aangekondigd. Ook op mn Androidphone kom ik een paar stappen verder dan toen voice nog niet beschikbaar was in NL.
Onzin, dit is Google Voice zoals ze ook in de US hebben. Echter schijnt het dat het voor NL alleen nog op de desktop werkt. De app wordt nog geactiveerd...Snake schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:30:
Overigens, Google noemt dit wel Voice, maar dit is niet te verwarren met wat ze in de US hebben staan als Google Voice.
Lijkt hier wel op.... via de laptop kan ik er wel bij maar via de app niet... volgens de app is mijn account nog niet goed ingesteld wat dus m.i. wel zo is.willemvleeuwen schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:49:
[...]
Echter schijnt het dat het voor NL alleen nog op de desktop werkt. De app wordt nog geactiveerd...
Gewoon even wachten dus?
Dat is alleen iets wat nog niet met Google Voice kan in Nederland lijkt wel, misschien via US proxy wel.
Exact! Dat denk ik dus ook. Via de desktop zal het vast perfect werken. (Heb het (nog) nog geprobeerd en de app zal binnennkort wel geactiveerd worden en beshcikbaar).willemvleeuwen schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:49:
[...]
Onzin, dit is Google Voice zoals ze ook in de US hebben. Echter schijnt het dat het voor NL alleen nog op de desktop werkt. De app wordt nog geactiveerd...
Ik kwam ergens in de instellingen ook tegen waar men Google Phone Number zou moeten staan, dat Voice wordt doorgeschakeld naar Google Talk. Denk dus dat we nog even moeten wachten.
Ik heb google voice geactiveerd voor mijn echtgenote, maar de app op haar android phone vraagt naar een PIN bevestiging. Dit is Iets wat je in de google voice settings nog niet kunt instellen. Iemand enig idee wanneer dit zou komen? Ergens een officiële statement van google gelezen? Op de laptop werkt het prima.
Ik heb de US versie op mijn persoonlijke account en die is zeker toch anders. Er zijn vooral meer opties: voicemail, US Tf number ed...
Dit is dus ook het ''probleem'' waar ik, en anderen ook, mee te maken hebben en tegen aan lopen..TtheGreat schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:15:
Hoi,
Ik heb google voice geactiveerd voor mijn echtgenote, maar de app op haar android phone vraagt naar een PIN bevestiging. Dit is Iets wat je in de google voice settings nog niet kunt instellen. Iemand enig idee wanneer dit zou komen? Ergens een officiële statement van google gelezen? Op de laptop werkt het prima.
Voor mij is dit een heuse domper! Ik denk dat de meesten onder ons van plan zijn dit te gebruiken op android.
Ik heb daar nu €10 voor betaald.
Kent iemand een moderator of hoe we dit in tweakers news krijgen?
ps: heb google help topics afgeschuimd, maar niets concreets gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door TtheGreat op 07-08-2011 10:11 ]
Maar de app, daar is geen leven in te krijgen. Hij blijft maar zeuren over dat ´verifyen van het Google Phone Number´ en die ´PIN´.
Via PC werkt zeer goed, ik had het laatst nog getest en de persoon aan de andere kant had totaal niet in de gaten dat het via de PC gingJKratos schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:31:
Het zou idd een mooie klus zijn voor de redactie om hier achteraan te gaan aangezien Google met een, voor Nederland en Belgie, nieuwe dienst komt die vervolgens maar voor de helft werkt. Via PC zal het vast goed werken. Heb het zelf nog niet getest namelijk. Iemand anders al wel?
Maar de app, daar is geen leven in te krijgen. Hij blijft maar zeuren over dat ´verifyen van het Google Phone Number´ en die ´PIN´.
[ Voor 10% gewijzigd door TrekDude101 op 07-08-2011 12:38 ]
Google heeft Google Voice nog niet uitgerold buiten USA. Dit is gewoon een heel klein gedeelte van Google Voice wat toegankelijk is om tegoed erbij te zetten, je geschiedenis enzo te bekijken.JKratos schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:31:
Het zou idd een mooie klus zijn voor de redactie om hier achteraan te gaan aangezien Google met een, voor Nederland en Belgie, nieuwe dienst komt die vervolgens maar voor de helft werkt. Via PC zal het vast goed werken. Heb het zelf nog niet getest namelijk. Iemand anders al wel?
Maar dit zegt al wel heel veel, Google Voice bestaat uit veel onderdelen, een daarvan is bellen, dat bellen is nu al beschikbaar in veel andere landen. Als Google dus een hele hoop europese telefoonnummers opkoopt, zijn ze ver klaar om het uit te rollen lijkt mij zo. Nu hopen dat ze dat ook gaan doen, want 1 telefoonnummer voor altijd en voor al je telefoons is natuurlijk hartstikke handig
Waarbij de app per poging trouwens een sms verstuurd naar de VS, kijk dus uit voor kosten!JKratos schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:31:
...
Een volledige Voice-dienst zit er overigens inderdaad aan te komen:
Google is currently ‘dogfooding’ its telephony service Google Voice in Europe ahead of a planned launch outside the US, the company’s European Director of Business Development, Jens Redmer has just told The Next Web.
Redmer made a surprise appearance at the European Pirate Summit event in Cologne, Germany today to hold an ‘Ask Google’ session for the attending entrepreneurs. One question regarded when Google Voice, the telephony service offered in the US, would be more widely available. Redmer said that the company is taking “concrete action” on bringing Voice to Europe. ...
[ Voor 57% gewijzigd door begintmeta op 21-09-2011 21:55 ]