Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Sinds enkele maanden heb ik hier een Samsung LCD televisie (LE40C650) in de huiskamer staan.
Tot enkele dagen terug, heb ik nog totaal geen problemen gehad met de televisie.

Een paar dagen terug, werd er automatisch een update voor de Yahoo widget (internet@tv) geinstalleerd.
Normaal gesproken moet dat geen problemen opleveren, maar als ik nu de Yahoo widget wil gebruiken, krijg ik de melding dat, als ik gebruik wil maken van de vernieuwde Yahoo widget, ik eerst een nieuwe firmware update voor de televisie moet installeren.

Maar..... als ik via de televisie instellingen kijk of er een nieuwe software/firmware update is, dan geeft deze aan dat er geen update(s) beschikbaar zijn.....

Probleem is nu dan ook, dat ik nu geen gebruik meer kan maken van de vernieuwde Yahoo widget, aangezien deze niet verder gaat voordat er een nieuwe software/firmware update is gedaan voor de televisie zelf, hetgeen dus moeilijk word als er geen vernieuwde update beschikbaar is......

Tevens zorgt de Funda widget sinds gisteren ook voor wat problemen.
Als ik naar het Internet@tv scherm ga, dan wil de Funda widget automatisch een update installeren.
Na enkele seconden geeft deze de melding dat alles goed is geinstalleerd.

Maar als ik dan later op de dag weer naar Internet@tv ga, word wederom die automatisch update geinstalleerd.
Ook na 4,5,6 keer die automatische update gehad te hebben, blijft die update zich iedere keer weer opnieuw installeren als ik naar Internet@tv ga.

Uiteraard heb ik hierover een mail gestuurd naar het support team van Samsung, maar het enige wat je van die online supportdesk terug krijgt, is een standaard mailtje, dat je naar een betaald nummer moet bellen...
Wat is dan het nut van een online supportdesk????

Dus nu ben ik online aan het zoeken/kijken, of er meer mensen dit probleem ervaren en/of er mensen zijn die een evt. oplossing weten voor dit probleem.

Ik had van een merk als Samsung toch wel een wat betere support verwacht....

Alvast bedankt voor de evt. tips/reacties.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier http://www.samsung.com/nl/support/main/supportMain.do de nieuwe firmware downloaden voor jou model:
LE40C650L1W, LE40C650L1WXXC, LE40C650L1WXXH, LE40C650L1WXXN, LE40C650L1WXZG
De exe uitvoeren op jouw computer met als doel een lege usb stick, deze dan in spelende TV plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:44

Yucko

One clown to rule them all !

Nog niet gemerkt dat die Yahoo widget moeilijk deed, maar mocht dat het geval zijn dan donder ik heel die meuk er wel vanaf.

Op de samsung site staat iig geen nieuwere firmware van die van 11 mei (T-VALDEUC-3009.2) en die staat er volgens mij al op

[ Voor 36% gewijzigd door Yucko op 05-08-2011 16:44 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:14:
hier http://www.samsung.com/nl/support/main/supportMain.do de nieuwe firmware downloaden voor jou model:
LE40C650L1W, LE40C650L1WXXC, LE40C650L1WXXH, LE40C650L1WXXN, LE40C650L1WXZG
De exe uitvoeren op jouw computer met als doel een lege usb stick, deze dan in spelende TV plaatsen.
Die optie heb ik al geprobeerd gehad, dit omdat ik dacht dat de versie die op de tv stond, een andere was dan die op de Samsung site staat, maar de release data's waren hetzelfde van beide, dus die van 11 mei.
devil-strike schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:58:

@ts, al geprobeert om de tv teresetten? dit kan je eventueel doen via de ab door 5a10sec de exit knop intedrukken, let welje bent dan wel je instellingen kwijt(handig om dat eerst even opteschrijven)
Die optie heb ik nog niet geprobeerd.
Zometeen even alle settings op papier zetten, en kijken of die reset wel helpt..

Thanks voor de tip.

Overigens wel jammer, dat er voor de Internet@tv zo weinig widgets beschikbaar zijn in Nederland.
Als je op de Samsung site kijkt, dan zouden er toch meer moeten zijn, maar dat zal wel weer voor andere landen gelden...

Het zou namelijk best makkelijk/handig zijn, als er ook iets van een internet browser beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,

Het is vorige week bij ons gemeld dat de Yahoo! Applicatie voor de C-modellen op dit moment niet werkt. De oorzaak hiervan wordt onderzocht.

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Wortelboer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09
Bij mij blijft internet.tv iedere keer dat deze wordt gestart een update uitvoeren van Funda. (en yahoo doet het ook niet, maar dat vind ik toch niks)
het steeds weer updaten is wel erg hinderlijk. Is hier al wat meer nieuws over bekend ? (ik heb een UE46C6740)

Mvg, Bernard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:26:
Beste allen,

Het is vorige week bij ons gemeld dat de Yahoo! Applicatie voor de C-modellen op dit moment niet werkt. De oorzaak hiervan wordt onderzocht.

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Okay, bedankt voor de info.
Overigens wel jammer dat de Sitecom Helpdesk dit onlangs niet wist te vertellen toen ik een mail stuurde over dit probleem, en me alleen maar een standaard reactie stuurde met daarin de melding dat ik maar moest bellen.

Toen ik mijn tv pas had gekocht, heb ik ook een mailtje gestuurd met daarin een vraag, daarop kreeg ik precies dezelfde standaard reply mail op terug..

Maar goed, nu weet ik tenminste dat Sitecom inmiddels ook op de hoogte is van het feit dat de Yahoo widget niet werkt na de update.

@B.Wortelboer:
Als het goed is, zou dat continu blijven updaten van de Funda widget opgelost moeten zijn, aangezien ik de update inmiddels al 2 dagen niet meer heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:26:
Beste allen,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Beste Samsung WebCare,

Ik zie dat het probleem van de niet correct werkende nieuwe versie van de Yahoo widget "tijdelijk" is opgelost door de oude versie van de widget terug te zetten.

Vraag ik me alleen nog af, of men (Samsung) van plan is, om de vernieuwde Yahoo widget ook aan te passen cq. werkende en beschikbaar te maken voor de C serie televisies?

Tevens ben ik benieuwd of er voor Internet@TV nog nieuwe widgets gaan komen, dit aangezien de nieuwe televisies geen Internet@TV maar Smart TV hebben.
Het huidige aanbod van widgets voor Internet@TV is namelijk nogal karig, en al die trail versies van spelletjes zijn niet mijn ding. ;)

In sommige landen heb je de mogelijkheid om je tv te koppelen aan je samsung appstore account, en zodoende de mogelijkheid hebt om free/paid widgets/apps te verkrijgen.
Voor zover ik heb kunnen zien, is deze mogelijkheid er niet in Nederland.

Ik zou het namelijk best prettig vinden als er bv. een webbrowser e.d. beschikbaar zou komen voor Internet@TV.
Pagina: 1