Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Asrock Core100HT-BD/B2, een kleine HTPC die beschikt over een Core i3 CPU + Intel HD graphics. Middels de BIOS kan je met gemak een 25-30% overclock halen, wat uiteraard ook nodige extra warmte met zich meebrengt.
Ik vroeg me dan ook af wat mogelijk is om dit te kunnen verbeteren. Er zit een enkele exhaust fan op en de i3 wordt gekoeld door een blower fan.
De koelers die me aanspraken:
pricewatch: Scythe Kozuti 40mm Super-Low Profile (slechts 40m hoog, low profile)
pricewatch: Scythe Big Shuriken
Zijn er al tweakers die met succes een andere koeler hebben gemonteerd in dit kastje?
Nog 2 plaatjes voor de duidelijkheid

* aramdin heeft nog geen tijd gehad om te checken hoeveel ruimte er nu echt beschikbaar is...
Ik vroeg me dan ook af wat mogelijk is om dit te kunnen verbeteren. Er zit een enkele exhaust fan op en de i3 wordt gekoeld door een blower fan.
De koelers die me aanspraken:
pricewatch: Scythe Kozuti 40mm Super-Low Profile (slechts 40m hoog, low profile)
pricewatch: Scythe Big Shuriken
Zijn er al tweakers die met succes een andere koeler hebben gemonteerd in dit kastje?
Nog 2 plaatjes voor de duidelijkheid

* aramdin heeft nog geen tijd gehad om te checken hoeveel ruimte er nu echt beschikbaar is...
[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 05-08-2011 14:28 ]