Momenteel gebruik ik een 5.0 opstelling icm een Onkyo TX-SR508 en dit zal ook zo blijven, een subwoofer kan er spijtig genoeg niet bij. Er zijn vier speakers ingebouwd ongeveer in de hoeken van de 'tv hoek'. Dit zijn speakers van Artsound met een vermogen van 80-100W dacht ik. Als tijdelijke center speaker is nu een el cheapo boxje van een oude stereo aangesloten van 25W ofzo dat klinkt natuurlijk voor geen meter.
Nu stel ik totaal geen hoge eisen maar een meer gebalanceerde situatie is welkom. Daarom ben ik op zoek naar een redelijk smalle center speaker om onder mijn tv te plaatsen. De meeste speakers zijn echter 400mm+ breed en zouden niet passen in mijn huidige opstelling (max 350mm breed). De speaker kan ook niet te hoog zijn, moet minder dan 160mm zijn liever zelfs minder dan 150mm. Qua budget iets rond de euro 100.
Ik vond zelf al deze:
Yamaha NS-C210 http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=NS-C210
Tangent EVO E24 pricewatch unsorted: Tangent EVO E24 zwart hoogglans
Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de EVO E24
Nu heb ik als totale audio leek eigenlijk twee vagen:
-Op alle afbeeldingen van de EVO E24 staat de speaker zonder front (dat gaas) afgebeeld, ik mag er toch van uitgaan dat deze speaker met front verkocht wordt?
-Iemand die nog andere center speakers kent die aan de dimensionale vereisten voldoen die ik nog niet gevonden heb ?
Nu stel ik totaal geen hoge eisen maar een meer gebalanceerde situatie is welkom. Daarom ben ik op zoek naar een redelijk smalle center speaker om onder mijn tv te plaatsen. De meeste speakers zijn echter 400mm+ breed en zouden niet passen in mijn huidige opstelling (max 350mm breed). De speaker kan ook niet te hoog zijn, moet minder dan 160mm zijn liever zelfs minder dan 150mm. Qua budget iets rond de euro 100.
Ik vond zelf al deze:
Yamaha NS-C210 http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=NS-C210
Tangent EVO E24 pricewatch unsorted: Tangent EVO E24 zwart hoogglans
Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de EVO E24
Nu heb ik als totale audio leek eigenlijk twee vagen:
-Op alle afbeeldingen van de EVO E24 staat de speaker zonder front (dat gaas) afgebeeld, ik mag er toch van uitgaan dat deze speaker met front verkocht wordt?
-Iemand die nog andere center speakers kent die aan de dimensionale vereisten voldoen die ik nog niet gevonden heb ?
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.