Bookmarks van Chrome naar Safari

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
Even een klein vraagje hoor, hoe exporteer en importeer ik mijn Bookmarks van Chrome naar Safari?
Het zijn namelijk veel Bookmarks en wil het niet alles een voor een handmatig importeren.
Als ik de Bookmarks exporteer vanuit Chrome maakt hij er een HTML bestand van. Maar Safari weigert dit te importeren.

Ik heb zitten Googlen maar kan het niet vinden... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan zit je niet goed te zoeken, ik vind aardig wat resultaten, http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=880783 o.a. (Hit nr 1....)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 05-08-2011 13:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:14
Geeft Safari een foutmelding of gebeurt gewoon niets? Als je de bookmarks vanuit Chrome hebt geëxporteerd en via Safari hebt geïmporteerd (File > Import Bookmarks) zouden deze gewoon in je bookmarks overzicht moeten verschijnen onder de naam "Imported 8/5/11".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Safari kan gewoon door Chrome geëxporteerde bookmarks (.html-formaat) importeren, iets gaat er hier fout wat niet fout hoort te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door zacht op 05-08-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
Sandman I schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:28:
Geeft Safari een foutmelding of gebeurt gewoon niets? Als je de bookmarks vanuit Chrome hebt geëxporteerd en via Safari hebt geïmporteerd (File > Import Bookmarks) zouden deze gewoon in je bookmarks overzicht moeten verschijnen onder de naam "Imported 8/5/11".
Hij gaf een foutmelding... (weet de foutcode niet meer) maar ik probeerde het nu weer op de exact zelfde manier en nu doet hij het wel.

Misschien een Lion bug? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Ik had het zeker 5 keer moeten proberen.. Safari blijft p beachball steken.. Gewoon laten bollen.. Uiteindelijk heeft hij ze geïmporteerd
Pagina: 1