Toon posts:

Elektropunt webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de webshop van http://www.elektropunt.nl
er staan hele aantrekkelijk aanbiedingen op deze week. Alleen zijn ze betrouwbaar? ze adverteren ook via marktplaats.

Graag jullie reacties en hiervoor alvast bedankt!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mijn eerste reactie is om zeer terughoudend te zijn. De prijzen van Apple producten (die toch redelijk "vast" liggen) zijn vaak een goeie indicatie. Ze gaan daar voor bijvoorbeeld een iPad 2 16GB WiFi zo'n 15% onder de gangbare prijs zitten.

Dat kan, als de producten niet uit Nederland komen en ze hele kleine marges aanhouden, maar ik zou dus terughoudend zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik kan ook totaal geen reviews vinden van deze webshop, het is net of ze ineens bestaan. Alleen de prijzen zijn echt zeer aantrekkelijk zeker als je naar de imacs gaat kijken, maar ik ben nog niet overtuigd....

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 19:20

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Kan zijn dat ze aan grijze import doen, verklaart de prijzen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-01 11:46
@blaatorx, ik zou de gok alleen durven te wagen door te betalen met een creditcard of PayPal, omdat je met die betaalmethodes je geld terug krijgt als je opgelicht wordt (ja ik heb er ervaring mee :)).

[ Voor 4% gewijzigd door Timons106 op 05-08-2011 10:45 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Doe het gewoon niet...

The devil is in the details.

Verwijderd

Zo te zien verkopen ze allemaa producten die je ook in de http://tweakers.net/pricewatch/ kunt vinden. Hier kun je direct een inschatting maken of de shop betrouwbaar is adhv reviews. Houd verder Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie in acht en het moet wel goedkomen.

Helaas gaan we niet voor iedere shop een nieuw topic aanmaken (zeker niet als de producten al in de PW staan), dus hier gaat een slotje op. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.