Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP/dotnet] Filesharing software

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 09:57
Hallo medetweakers,

Om te beginnen weet ik niet of dit topic in het juiste subforum staat. Zo niet, mijn excuses, ik wist niet goed waar ik hem moest plaatsen.

Waar het eigenlijk op neer komt, is dat ik op zoek ben naar een website in dotnet of PHP, waarin ik makkelijk bestanden kan uitwisselen en eventueel een status kan bijhouden, inclusief commentaar en ratings. Dus eigenlijk een soort van foto-album idee, met wat project mogelijkheden. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Ik heb de hele avond al gezocht, maar kan niets vinden wat reeds bestaat. En het is ook weer niet belangrlijk genoeg om het zelf te gaan schrijven.

Kan iemand mij een tip geven ? Een subsite van een bestaande aanbieder mag ook in principe, maar het liefst draai ik alles in eigen beheer.

Alvast bedankt!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dit hoort hier in ieder geval niet thuis want in de Devschuur gaat het over zelf devven, en niet over kant en klare pakketten. ( Zie Devschuur® Beleid ).

Misschien dat je in Softe goederen kan kijken of er ergens iets staat wat naar je zin is, maar op deze manier zou je topic daar ook zeker op slot gaan. Zie daarvoor ook De Quickstart

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.