Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driesser
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 21:01
Ik heb laatst de Cisco E4200 gekocht.

Achter deze router heb ik een Synology server staan. Nadat ik de router heb ingesteld (geen exotische instellingen) en mijn synology een vast IP heb gegeven heb ik middels de Synology de portforwarding in laten instellen. Ik zie dat mijn router port 80 heeft opengesteld

De applicaties zoals DS Audio e.d. werken van buiten af. Echter als ik naar mijn DDNS hostnaam ga kom ik niet op de interne website van de synology server. Als ik probeer om bij de foto's/beheermodule via mijn extern adres lukt dit me ook niet. Ik heb zowel de hostnaam als het extern IP adres geprobeerd. Dit probleem doet zich voor op zowel de standaard firmware (1.0.02) alsmede op de laatste versie van DD-WRT.

Als ik mijn DDNS hostname en mijn extern IP adres ping krijg ik wel antwoorden.

Kan iemand mij wellicht vertellen welke instelling niet juist staat of hoe ik dit op dien te lossen. Ik kan zelf niets vinden op de fora van Tweakers, DD-WRT, Synology en Cisco.

Ter info voorheen had ik een Asus WL500GP waar dit wel werkte.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als je dat automatische instellen eens uitzet en het handmatig instelt. Dus alle poorten die je nodig hebt zelf mappen, werkt het dan ook niet?

Voor bijvoorbeeld die webconfig heb je normaliter poort 5000 nodig, staat die wel open?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

In de 02 firmware zitten enorm veel bugs ,probeer de 01 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driesser
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 21:01
Alvast bedankt voor de reacties.

Ik heb zowel geprobeerd via synology als handmatig de poorten aan te passen. Helaas hielp dit niet.

mbt de versie van de firmware; ik zal het eens gaan proberen. Kan alleen op de site van cisco geen oude firmwares vinden.
persoonlijk denk ik niet dat dit de oplossing is aangezien het probleem zich ook met de firmware DD-WRT voordoet.

zodra ik meer weet met de oude firmware laat ik het horen. Mocht iemand nog een andere mogelijk hebben hoor ik het graag.

EDIT;
Nadat ik dit bericht geschreven heb ben ik nogmaals de diepe krochten van mijn router ingedoken... Onder de firewall staan een viertal opties welke standaard aangevinkt zijn. Na traill&error ben ik erachter gekomen dat het probleem hem in de instelling "Internet NAT Redirection alleen filteren voor IPv4-internet" zit. Deze filter zou (volgens de help) voorkomen dat IP4 niet gebruikt kan worden...

Nu kan ik toch weer DD-WRT proberen...

[ Voor 31% gewijzigd door Driesser op 06-08-2011 19:19 . Reden: Oplossing gevonden ]