Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows maakt geluidje en hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kon het even niet anders verwoorden.

Ik krijg tijdens het werken op de computers iedere keer (1x per 2 minuten) een geluidje te horen waarna ook het systeem voor 1 sec. blijft hangen. Het geluidje dat ik hoor is hetzelfde geluidje als je bijv. een USB stick in een poort duwt.

Dacht eerst dat het aan de browser lag maar na het verwijderen van Mozilla en Chrome blijft het probleem zich voordoen.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je het USB geluidje hoort, dan is er blijkbaar een apparaat dan wordt aangekoppeld of ontkoppeld. Houd Apparaatbeheer open voor een tijd en houd het in de gaten als je 't geluidje hoort. Er zou dan ook daar iets moeten veranderen. En anders software installeren die hardware wijzigingen bij houd en in een log weg schrijft.

Je geeft ook niet op welk OS het is, is het Windows 2000? Is het Windows 7? Laptop of computer? Even wat info over je systeem kan geen kwaad.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:28:
Als je het USB geluidje hoort, dan is er blijkbaar een apparaat dan wordt aangekoppeld of ontkoppeld. Houd Apparaatbeheer open voor een tijd en houd het in de gaten als je 't geluidje hoort. Er zou dan ook daar iets moeten veranderen. En anders software installeren die hardware wijzigingen bij houd en in een log weg schrijft.

Je geeft ook niet op welk OS het is, is het Windows 2000? Is het Windows 7? Laptop of computer? Even wat info over je systeem kan geen kwaad.
Het betreft Windows 7 Professional op een desktop.

AMD athlon quad core.

Verwijderd

Topicstarter
Lijst onder apparaatbeheer laadt zich iedere keer opnieuw op echter zonder gele driehoekjes etc.

Iemand nog tips? Ik kan niet elke driver zomaar even gaan verwijderen etc.

BTW als ik (zoals nu) niets doe en alleen typ heb ik er geen last van. Ga ik dadelijk weer surfen of andere programma';s openen dan wel weer.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de overweldigende reacties.

Conflict was met de muis. Andere apparaten pakt de usb poort wel maar de muis geeft problemen. In een andere poort doet de muis het wel en krijg ik geen meldingen meer.

Wellicht heeft iemand er wat aan voor de toekomst.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:34:
Ik krijg tijdens het werken op de computers iedere keer (1x per 2 minuten) een geluidje te horen waarna ook het systeem voor 1 sec. blijft hangen.
Wat nu achteraf betekend: het systeem bleek niet even te hangen. De muis deed het gewoon eventjes niet. :)

Niet dat jij er nu nog wat aan kan doen met die omschrijving. Dat was gewoon een instinker. :+

Alles kan stuk.

Pagina: 1