Wie weet welke videokaart ik kan gebruiken ter vervanging van een videokaart zoals geleverd in de Medion MD8820 (Aldi PC). De kaart is een V058 nVidia Geforce 7650GS
Bij een computerzaak had ik de navolgende kaart gekocht: Point of View Geforce, PCI_Express 2.0 GT220, 1024MB SDDR3.
Je raadt het al deze kaart doet het niet, bij het opstarten komen de biosmeldingen met de snelheid van ongeveer 1 letter per 2 seconden (wel een apart gezicht overigens).
Deze kaart is dus vermoedelijk te nieuw voor deze Aldi PC van ongeveer 2007.
Weet iemand of deze kaart zou moeten werken?
De op internet gevonden technische gegevens van de oude kaart zijn
Chip: nVidia Geforce 7650GS
Aansluting: PCI-Express x16
Geheugen: 256MB
Aansluitingen: DVI / VGA / HDMI / SCART / Composite / S-Video
(für SCART, S-Video und Composite ist ein Medion-PC mit dem entsprechenden Anschluss nötig)
lautloser Betrieb durch passive Kühlung
Wie weet raad, de kaart wordt alleen gebruikt voor een beetje office/internet werk dus geenzwaar werk zoals gaming o.i.d.
De kaart ziet eruit zoals hieronder
Bij een computerzaak had ik de navolgende kaart gekocht: Point of View Geforce, PCI_Express 2.0 GT220, 1024MB SDDR3.
Je raadt het al deze kaart doet het niet, bij het opstarten komen de biosmeldingen met de snelheid van ongeveer 1 letter per 2 seconden (wel een apart gezicht overigens).
Deze kaart is dus vermoedelijk te nieuw voor deze Aldi PC van ongeveer 2007.
Weet iemand of deze kaart zou moeten werken?
De op internet gevonden technische gegevens van de oude kaart zijn
Chip: nVidia Geforce 7650GS
Aansluting: PCI-Express x16
Geheugen: 256MB
Aansluitingen: DVI / VGA / HDMI / SCART / Composite / S-Video
(für SCART, S-Video und Composite ist ein Medion-PC mit dem entsprechenden Anschluss nötig)
lautloser Betrieb durch passive Kühlung
Wie weet raad, de kaart wordt alleen gebruikt voor een beetje office/internet werk dus geenzwaar werk zoals gaming o.i.d.
De kaart ziet eruit zoals hieronder