Toetsenbord voor programmeur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,
Mijn Microsoft Internet Keyboard is zo goed als overleden en ik zoek een waardig vervanger.
Nu denk je, wat is dat voor crappy keyboard? Nou dit ding: http://www.amazon.com/Mic...et-Keyboard/dp/B00002MZ8G en ik heb hiermee met veel plezier 1.000.000 code-kilometers op de teller gezet :)
Nu zoek ik een nieuwe, liefts iets wat er aardig op lijkt. Als zijn al die internet-knopjes niet belangrijk, hij moet vooral gewoon fijn veel typ-werk kunnen verzetten.
Inmiddels heb ik al weer zo'n eentje gehad http://www.amazon.com/Mic...yboard-4000/dp/B000A6PPOK en zo snel als ie kwam ook weer weggegooid. Vreemd gevoel in de toetsen en gekloot met draadloze aansluiting, dat was het niet.
Iemand goede tips? Mij leek zo'n Silent Das-Keyboard wel wat, maar die mist de polssteun aan de voorkant, wat volgens mij juist wel fijn is.
Of weet iemand een winkel waar ze nog echt veel goede keyboard hebben liggen, dat je er eens een paar kan uitproberen?

Groeten, Tysk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:47
Heerlijk keyboard http://tweakers.net/price...um-keyboard-(qwerty).html
Hier code ik nu al een jaartje of 4 of zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-08 10:22

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Die doet het ook prima ja, iets duurder maar nog fijner vind ik het Logitech Illuminated keyboard ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Ventieldopje op 04-08-2011 21:02 ]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

mogelijk een rare draai, maar heb je al een mechanisch keyboard overwogen??

Deze zijn velen malen lekkerder in de aanslag, en zijn "gegarandeerd" tot zo'n 50mil. aanslagen.

Zie ook deze guide: http://www.overclock.net/...nical-keyboard-guide.html

ik sluit me dan ook helemaal aan bij MartinMeijerink 2 posts hieronder. Zit zelf ook op een filco met blue switches.... nooit meer anders.

[ Voor 20% gewijzigd door Four op 04-08-2011 21:08 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:02

Compizfox

Bait for wenchmarks

Logitech G15! _/-\o_

Hij mag dan wel verkocht worden als 'gaming'-toetsenbord maar feit is gewoon dat dat ding geweldig typt. Verder zijn zo'n schermpje en macrotoetsen gewoon leuke extra's.

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 04-08-2011 21:16 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinMeijerink
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:01

MartinMeijerink

Niet van deze wereld

De "Das Keyboard" gebruikt Cherry MX Brown toetsen, zelf heb ik ervaring met toetsenborden met Cherry MX Black en Cherry MX Blue toetsenborden, en ik wil echt nooit meer wat anders.
Check http://www.keyboardco.com/keyboard_details.asp?PRODUCT=834 zelfde toetsen als de Silent DAS.
Gebruik je het numerieke deel? Ongeveer de helft schijnt het niet eens te gebruiken, ik ook niet, dus daarom had ik deze gekozen, maar ze zijn ook leverbaar met numeriek deel.
Het kost wat, maar dan hoef je de komende 30 jaar geen nieuw toetsenbord meer te kopen, dus dan is het eigenlijk helemaal niet duur...
Zoals Four hierboven ook zegt dus... :)

An unbreakable toy is useful to break other toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Lekker simpele logitech media http://www.logitech.com/n...rds/keyboard/devices/7241 no frills, clean toetsenbord met media knopjes. ik zou niet weten wat je nog meer wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:16
Geweldig toetsenbord, ook een heerlijk korte aanslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:56:
Vraagje, Nou dit ding: http://www.amazon.com/Mic...et-Keyboard/dp/B00002MZ8G en ik heb hiermee met veel plezier 1.000.000 code-kilometers op de teller gezet :)
I cannot agree more...

Er is *niets* beters dan het standaard bekende keyboard met toetsen die wat diepgang kennen.
Ik ben b.v. helemaal verliefd op de standaard toetsenborden die compaq / hp bij haar producten levert:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcplan-it.com/compaq_blksilver.jpg
Meer dan 10 jaar gebruik ik dit model (of soortgelijken) toetsenbord voor fulltime programmeerwerk.
Alle ergonomische borden en muizen: CRAP! Irritant in gebruik en het werkt ook daadwerkelijk niet lekker. Niets draadloos doen, gewoon ouderwets aan de kabel. Waar moet je met een draadloos toetsenbord of muis heen dan? :P

In mijn geval kom ik makkelijk aan deze borden, als ik er weer eens eentje versleten heb, loop ik even naar onze sales, die heeft een kast vol. :)
Maar doorgaans komt er voor die tijd weer een nieuwe PC, waar er dan weer eentje bijzit. Maar; dan blijf ik meestal gewoon m'n oude bord gebruiken. Die is dan al lekker ingewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door remco_k op 04-08-2011 21:12 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-08 19:50

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ik ben zelf erg gehecht aan mijn Filco Majestouch-toetsenbord :) Het uiterlijk zal misschien niet helemaal naar iedereens smaak zijn (ikzelf vind ze prachtig), maar het hele toetsenbord straalt gewoon kwaliteit uit en er gaat (imo) niets boven de 'Cherry MX Brown' key switches onder de toetsen.

Prijzig zijn we wel (aan de 110 euro zit je zeker wel inc. verzendkosten), maar als je miljoenen "code-kilometers" maakt, mag een toetsenbord ook wel wat kosten ;) Verkrijgbaarheid ligt wat lastiger, maar in de UK zit een bedrijf wat ze importeert en die versturen natuurlijk ook gewoon naar Nederland.

Edit: wat MartinMeijerink zegt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mnstrspeed op 04-08-2011 21:11 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinMeijerink

MartinMeijerink

Niet van deze wereld

@remco_k: bij die compaq-toetsenborden heb ik heel vaak dat ie letters omdraait, tik ik te snel ij, maakt het toetsenbord er ji van, omdat de scanrate te laag is, en zo gaat dat met nog wat andere toetscombinaties, heb je daar nooit last van?
@Mnstrspeed: ik vind ze juist veel mooier dan die walgelijke 'design' rommel van tegenwoordig. En mijn Filco Majestouch heb ik draadloos gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MartinMeijerink schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:06:
De "Das Keyboard" gebruikt Cherry MX Brown toetsen, zelf heb ik ervaring met toetsenborden met Cherry MX Black en Cherry MX Blue toetsenborden, en ik wil echt nooit meer wat anders.
Check http://www.keyboardco.com/keyboard_details.asp?PRODUCT=834 zelfde toetsen als de Silent DAS.
Gebruik je het numerieke deel? Ongeveer de helft schijnt het niet eens te gebruiken, ik ook niet, dus daarom had ik deze gekozen, maar ze zijn ook leverbaar met numeriek deel.
Het kost wat, maar dan hoef je de komende 30 jaar geen nieuw toetsenbord meer te kopen, dus dan is het eigenlijk helemaal niet duur...
Zoals Four hierboven ook zegt dus... :)
Dank voor deze link. Ik zit in de UK en wil juist een tobo zonder numeriek deel (anders muis ik teveel naar rechts...), en wil best geld uitgeven voor kwaliteit! :)

(geen codeklopper maar artikelen- en beurzenschrijver....)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

Compizfox schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:05:
Logitech G15! _/-\o_

Hij mag dan wel verkocht worden als 'gaming'-toetsenbord maar feit is gewoon dat dat ding geweldig typt. Verder zijn zo'n schermpje en macrotoetsen gewoon leuke extra's.
+1 !
Ik heb hem ook en ik vind hem echt geweldig typen. Die macrokeys kunnen soms zelfs handig zijn bij het programmeren. Ik kan geen bepaalde voorbeelden geven maar ik heb ze er al voor gebruikt !
En het scherm is een leuke gimmick, maar het kan handig zijn om bijv. ingame te kijken welk nummer je luistert, hoe warm je GPU en CPU wordt, ...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt allemaal.
Maar het gaat er natuurlijk om dat naast die extra's die misschien wat afleiden, de 'feeling' van het typen perfect is. Beter dan dit ga je het niet krijgen denk ik. Behalve misschien dan bij die Cherry / Das keyboards, maar die ken ik niet, heb ik ook geen ervaring mee.

PS: Mijn ervaring is met de Logitech G15 v1. Ik heb geen idee hoe de v2 is, maar het lijkt me niet dat die heel anders is. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 05-08-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 06-08 21:13
Ook de G15v2 typt zalig, kan ik uit ervaring zeggen. Braaf beest houdt het zeker al 2½ jaar zonder problemen met me uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:07
Probeer eens een mechanical keyboard :) Het is even wennen, maar daarna typt het echt heerlijk weg en wil je absoluut niks anders meer :D Ook het geluid is geweldig :9 . Als je toch liever een stil toetsenbord wil is er een Silence editie van het Das Model S keyboard volgensmij!

Ik heb zelf de pricewatch: Razer Black Widow Ultimate . Ik kan deze absoluut aan iedereen aanraden. Het typt echt ontzetttend heerlijk weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Ik typ nu al een tijdje op een IBM model M, tweedehand via V&A voor zo'n 30 euro. Wat een heeelijk bord zeg - voelt onverwoestbaar en typt als een droom. Ondanks dat hij al ouder is dan ikzelf en hij behoorlijk veel herrie maakt wil ik echt nooit meer een niet-mechanisch toetsenbord. Als ik nu eens mijn oude g15 (nu van mijn broertje) gebruik erger ik me zelfs een beetje aan de feedback en plakkerig aanvoelende toetsen. Als ik dan toch 1 negatief punt moet noemen, dan is het dat de windows-key mist. Ik probeer mijn muis zo min mogelijk te gebruiken, maar voor veel shortcuts heb je die windowstoets nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

remco_k schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:10:
[...]

I cannot agree more...

Er is *niets* beters dan het standaard bekende keyboard met toetsen die wat diepgang kennen.
Ik ben b.v. helemaal verliefd op de standaard toetsenborden die compaq / hp bij haar producten levert:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcplan-it.com/compaq_blksilver.jpg
Meer dan 10 jaar gebruik ik dit model (of soortgelijken) toetsenbord voor fulltime programmeerwerk.
Alle ergonomische borden en muizen: CRAP! Irritant in gebruik en het werkt ook daadwerkelijk niet lekker. Niets draadloos doen, gewoon ouderwets aan de kabel. Waar moet je met een draadloos toetsenbord of muis heen dan? :P

In mijn geval kom ik makkelijk aan deze borden, als ik er weer eens eentje versleten heb, loop ik even naar onze sales, die heeft een kast vol. :)
Maar doorgaans komt er voor die tijd weer een nieuwe PC, waar er dan weer eentje bijzit. Maar; dan blijf ik meestal gewoon m'n oude bord gebruiken. Die is dan al lekker ingewerkt.
Ja deze, nu met hp logo voor 5 euro by de dynabyte, ik zeg doen !
MartinMeijerink schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:17:
@remco_k: bij die compaq-toetsenborden heb ik heel vaak dat ie letters omdraait, tik ik te snel ij, maakt het toetsenbord er ji van, omdat de scanrate te laag is, en zo gaat dat met nog wat andere toetscombinaties, heb je daar nooit last van?
@Mnstrspeed: ik vind ze juist veel mooier dan die walgelijke 'design' rommel van tegenwoordig. En mijn Filco Majestouch heb ik draadloos gemaakt :)
ow wacht .. wait, whut .... ik dacht dat ik het altijd regelmatig verkeerd om intypte .. :D

[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 05-08-2011 01:02 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

kaesve schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 00:48:
Ik typ nu al een tijdje op een IBM model M.......

........ Als ik dan toch 1 negatief punt moet noemen, dan is het dat de windows-key mist. Ik probeer mijn muis zo min mogelijk te gebruiken, maar voor veel shortcuts heb je die windowstoets nodig
Ze zijn er nu ook met windows key. Zie ook:
http://pckeyboards.stores.yahoo.net//keyboards.html

Betaal je wat, maar zoals je al zegt, het keyboard is ouder als jou, dus de kosten mogen geen probleem zijn ;)

Nog goedkoper dan een filco ook...

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

remco_k

een cassettebandje was genoeg

MartinMeijerink schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:17:
Uhm... nooit last van. Zo ook collega's hier niet die net zo verliefd zijn. :+
Dit klinkt mij eerder in de oren als een ander probleem als de scanrate.
Ik heb net een kwartier lang lopen ij-en. Van die keren dat er ji op m'n scherm kwam, tikte ik de toetsen zelf gelijkertijd aan of daadwerkelijk in de volgorde ji aan.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaesve schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 00:48:
Ik typ nu al een tijdje op een IBM model M, tweedehand via V&A voor zo'n 30 euro. Wat een heeelijk bord zeg - voelt onverwoestbaar en typt als een droom. Ondanks dat hij al ouder is dan ikzelf en hij behoorlijk veel herrie maakt wil ik echt nooit meer een niet-mechanisch toetsenbord. Als ik nu eens mijn oude g15 (nu van mijn broertje) gebruik erger ik me zelfs een beetje aan de feedback en plakkerig aanvoelende toetsen. Als ik dan toch 1 negatief punt moet noemen, dan is het dat de windows-key mist. Ik probeer mijn muis zo min mogelijk te gebruiken, maar voor veel shortcuts heb je die windowstoets nodig
Bind de rechter ctrl als windows-key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinMeijerink

MartinMeijerink

Niet van deze wereld

remco_k schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Uhm... nooit last van. Zo ook collega's hier niet die net zo verliefd zijn. :+
Dit klinkt mij eerder in de oren als een ander probleem als de scanrate.
Ik heb net een kwartier lang lopen ij-en. Van die keren dat er ji op m'n scherm kwam, tikte ik de toetsen zelf gelijkertijd aan of daadwerkelijk in de volgorde ji aan.
Ok, misschien hebben niet alle Compaq-toetsenborden het, maar als ik het heb dan is het wel altijd op een Compaq-toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 00:29:
Probeer eens een mechanical keyboard :) Het is even wennen, maar daarna typt het echt heerlijk weg en wil je absoluut niks anders meer :D Ook het geluid is geweldig :9 . Als je toch liever een stil toetsenbord wil is er een Silence editie van het Das Model S keyboard volgensmij!

Ik heb zelf de pricewatch: Razer Black Widow Ultimate . Ik kan deze absoluut aan iedereen aanraden. Het typt echt ontzetttend heerlijk weg. :)
Ik zou even oppassen met die bordjes. Ik heb hier een normale BlackWidow, ook mechanische keys, en bij mij begonnen de letters op de toetsen te vervagen na nog geen 2 weken in gebruik te hebben gehad. Ben nu al een maand bezig om die zooi retour te krijgen bij Razer. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

103 words

Speed test

:D Met het standaard toetsenbordje van Qmotion

EDIT: HHTML werkt blijkbaar niet... Komt er op neer dat ik 600 characters/minute type op het standaard qmotion toetesnbordje:D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 15:44 . Reden: Vooruit dan maar.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De html-tag is mod-only :)

Ik haal niet eens 50 woorden/min...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Beatboxx schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:37:
:D Met het standaard toetsenbordje van Qmotion

EDIT: HHTML werkt blijkbaar niet... Komt er op neer dat ik 600 characters/minute type op het standaard qmotion toetesnbordje:D
WTF, hoe krijg je dat voor elkaar?

Mijn beste score is 58 woorden / minuut oftewel 452 chars / minuut.

[ Voor 36% gewijzigd door Compizfox op 05-08-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 06-08 21:13
You reached 259 points, so you achieved position 1301 of 2550 on the ranking list

You type 336 characters per minute
You have 51 correct words and
you have 1 wrong words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hmm, een erg leuke! Had het nog niet eerder gezien, maar ben wel erg benieuwd naar mijn score, aangezien ik vroeger 'deftig' heb leren typen :D

Mijn resultaat (:P):
You reached 439 points, so you achieved position 69 of 2555 on the ranking list.

You type 589 characters per minute
You have 92 correct words and
you have 3 wrong words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik denk dat ik er wel uit ben. Zo'n Filco lijkt me op een of andere manier nog net wat beter dan dat DasKeyboard. Maar, ik wil wel een 'Silent' versie. Welk type Filco zou dat moeten zijn? Want dat zie ik nog niet echt duidelijk . Ik zie wel 'Tactile' en 'Linear' , maar zegt dit iets over de herrie die het ding gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-08 19:50

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:38:
Okay, ik denk dat ik er wel uit ben. Zo'n Filco lijkt me op een of andere manier nog net wat beter dan dat DasKeyboard. Maar, ik wil wel een 'Silent' versie. Welk type Filco zou dat moeten zijn? Want dat zie ik nog niet echt duidelijk . Ik zie wel 'Tactile' en 'Linear' , maar zegt dit iets over de herrie die het ding gaat maken?
De uitvoering met Cherry MX Brown switches is volgens mij de stilste versie, dus 'Tactile Action'.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, bedankt allemaal.
Ik heb er inmiddels een besteld en ik zal wel laten weten hoe het bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-07 19:42
ik heb nog wel een microsoft internet toetsenbord liggen, wil je die nog gebruiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinMeijerink

MartinMeijerink

Niet van deze wereld

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:31:
Okay, bedankt allemaal.
Ik heb er inmiddels een besteld en ik zal wel laten weten hoe het bevalt!
Vertel, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 18:42
Ik heb zo'n natural keyboard van microsoft, maar mijn macbook typt toch lekkerder. Wel heel prettig die gescheiden linker en rechterhand op dat microsoft keyboard.

ik kom op mijn macbook op 76 woorden/minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:19
Zelf maakt het toetsenbord me eerlijk gezegd vrij weinig uit; ik typ overal wel goed op. Maar dat kan komen omdat ik nog jong ben en dat ik over een paar jaar met RSI zit... Vind alleen die gebogen varianten erg irritant typen. Denk zelf dat als het om veel typen gaat de layout belangrijker is. Qwerty heeft een paar heel onhandige plaatsingen voor programmeurs. Kan alleen niet de moeite opbregen om eens fatsoenlijk dvorak te leren.

Haal zelf overigens 106 woorden per minuut / 658 chars op die speedtest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Interessant die links naar de verschillende type toetsenborden en type-toetsen die in toetsenborden zijn gebruikt.
Die test voor die typsnelheid is ook interessant. Ik haalde 330 tekens per minuut, en dat zonder typcursus. :)

Overigens ben ik als programmeur met bijna elk toetsenbord blij. Zolang er geen extra rand "voor je polsen" aan zit, en je niet gemakkelijk de caps-lock of insert-toets indrukt vind ik het prima.
Bij het programmeren is maar 20% het daadwerkelijk programmeren, en de rest voorbereiding en foutzoeken. Onder die 20% zit ook een hoop klikwerk met de muis, dus het toetsenbord is maar een klein deel van het totaal.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:52

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik vind die testjes altijd een beetje onzinnig. Ik haal wel 105 als ik als een malle ga zitten typen, maar wat heb ik daar aan? :+ Ik kan het toch niet gebruiken als ik een post aan het typen ben, dan ben ik meer bezig met het formuleren van een zin dan met het snel uittypen van zo'n zin :P
Pagina: 1