Toon posts:

Andere computer krijgen voorang?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een draadloos internet netwerk. En er is nu een klein probleempje.
Zodra iemand anders zijn computer (en daarmee internet aanzet) schiet mijn verbinding omlaag, alsof ze voorang hebben bij de router. weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderd

Bedoel je niet gewoon dat je snelheid verdeeld wordt? Wat logisch is.....zo nee, beschrjf dan je probleem wat uitgebreider :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je verbinding schiet omlaag...

wat schiet omlaag je ontvangst, je snelheid, je kanaal ?
Zoekt de router automatisch een geschikt kanaal die ongunstiger is voor jou
draaid op de nieuwe laptop veel verkeer weg (p2p etc)

wpa key aanpassen zodat alleen jij hem kan gebruiken ?

Iperf

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Is het toevallig een oude laptop? Het is mogelijk dat die laptop verbinding maakt volgens de 802.11b standaard. Dan zal je accesspoint ook in de legacy 802.11b modus moeten gaan praten.

Dat komt erop neer dat je dan alleen nog maar een 11Mbit/s-datarate kan halen (ipv 54Mbit/s)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik heb een tijd lang niet meer naar mijn berichten gekeken. het probleem heb ik niet meer, ook al schijnt mijn computer via een andere verbinding met de router te maken, waardoor ik afhankelijk ben van diegene zijn verbinding. Dit is echter geen echt probleem, dus: bedankt voor de hulp en sorry dat jullie niet meer konden helpen omdat ik niet naar mijn berichten heb gekeken

btw: dit connecten via een andere computer is puur wat ik zie in het netwerkcentrum van vista. en het is een of twee keer gebeurd dat mijn internet eruit was zodra dat bij diegene zijn computer ook was terwijl anderen gewoon internet hadden. na resetten van de route deed hij het gewoon weer.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 15:33 . Reden: vergeten info ]