Sponsoring en co

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo Tweakers!

Ik heb een ietwat apart vraagje en weet niet juist in welk orum het te plaatsen, dus zet ik het hier maar:

Wat is volgens jullie de beste werkwijze om fabrikanten, leveranciers ervan te overtuigen jullie te sponsoren met materiaal.

Ik weet ook wel dat ze niet zomaar iedereen zullen sponsoren, maar stel dat je zelf overtuigd bent van de waarde van hetgeen je "in de plaats stelt"...

Jullie hebben bvb AMD zover gekregen dat ze enkele processors ter beschikking stellen.

Zijn er "do's" en "don'ts" waarop je moet letten? Wie spreek je best aan? De contactadressen op hun webpagina's of zoek je best eerst uit hoe je de marketing afdeling bereikt?

Kortom: Hoe leg je het aan boord om met zo veel mogelijk kans op slagen iets "los te krijgen"? :)

Brynnie

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Je denkt toch zeker niet serieus dat we dat aan jou gaan vertellen? (Ps..een knokploeg wil weleens helpen :P).

• Brynnie
  • Niet online
Waarom?

't Is toch niet omdat ze een bepaald bedrijf sponsoren dat ze een ander niet sponsoren?

Het gaat hier immers om twee verschillende bedrijven met elk hun doelgroepen...

Verwijderd

Ik dacht :? dat 'wij' tweakers hier waren om elkaar te helpen. Als je iemand niet kan(of wil) helpen vind ik dat je dan beter kan zwijgen in plaats van hem vierkant uit te lachen.:(

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Op maandag 19 maart 2001 23:34 schreef Stimpy182 het volgende:
Ik dacht :? dat 'wij' tweakers hier waren om elkaar te helpen. Als je iemand niet kan(of wil) helpen vind ik dat je dan beter kan zwijgen in plaats van hem vierkant uit te lachen.:(
eeuhhm.. een grapje is ook maar een grapje hoor.. volgens mij heeft mcviruss gewoon geen idee en helpt ie het topic weer wat in de schijner te zetten dmv een grapje?
jah toch he mcviruss? :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10

AntonT

One Ton!

Op dinsdag 20 maart 2001 00:05 schreef poohbeer het volgende:

[..]

eeuhhm.. een grapje is ook maar een grapje hoor.. volgens mij heeft mcviruss gewoon geen idee en helpt ie het topic weer wat in de schijner te zetten dmv een grapje?
Degenen die het weten zijn vooral Daniel & Floris. Of ze er iets over kwijtwillen weet ik niet... ;)

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 00:05 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Volgens mij niet het is gewoon z'n karakter >:)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Je kunt ons inhuren om spullen te regelen, verklappen doen we niet. :P

We kosten zo'n 200 ex BTW per persoon per uur, waarbij nog verdere onkostenvergoeding komt, dan zullen we je zo goed als we kunnen helpen :P

1 kleine suggestie: doe zaken met iemand die enigszins positief tegenover je staat: probeer op beurzen informele contacten te leggen etc.

Bericht hierboven

• Brynnie
  • Niet online
Zijn er nog tips?

Hoe raak je sneller aan resultaten?

Ik neem aan dat gewoon bellen en het aan de telefoon uitleggen een big no-no is?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

No comment :P

Bericht hierboven

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ook niet van mij >:)

• Brynnie
  • Niet online
Wat zijn we weer behulpzaam...

't is toch niet omdat bvb Xircom ons zou sponsoren, dat ze jullie niet meer sponsoren?

Van waar die "taboe-sfeer" :?

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nee, we zitten gewoon te geinen

Onze instelling is: "nee heb je, ja kun je krijgen"

Gewoon proberen, bellen, mailen, alles kan

Informele contacten helpen maar zijn niet noodzakelijk. Het gaat wel een stuk sneller. Eerst mensen leren kennen en dan pas vragen levert meer op.

• Brynnie
  • Niet online
Kijk, nu raken we ergens...

Ik zal eens zien hoe "commercieel" ik ben en eens een poging wagen bij wat fabrikanten...

Ik heb nog een ander vraagje:

Doen jullie ook zelf hardware reviews, of plaatsen jullie er enkel van andere sites?

Ik heb hier namelijk een Suma GeForce 2 GTS kaartje liggen. Waar ik werk wordt er serieus over nagedacht of ze SUMA producten gaan importeren en verkopen.

Hebben jullie ervaring met SUMA? Of hoe kan ik een obectieve mening krijgen van dit SUMA kaartje?

Ik vind 't best wel goed, maar ik ben dan ook geen kenner / spelletjes freak...

En euh ... serieus blijven nu he? ;)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ja, we doen zelf ook reviews maar de laatste tijd komt het er niet echt meer van.

Als SUMA binnenkort met een leuke GF3 komt zal ik die met liefde even flink aan de tand voelen :)
Pagina: 1