Toon posts:

Celeron 500 hoger dan 600???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een abit va6, celeron 500, en 2x 32mb en 1x 64 mb geheugen (die laaste 66mhz, die andere 2 weet ik niet) ik probeer al een tijdje me celly hoger te krijgen dan 600, de 566 haal ik al...

me kast is volledig gekoeld, ook me celly, met super heatsink en fan, zelfs me chipset is met een fan gekoeld en een heatsink...

de instelling die ik nu gebruik is dus: 7,5X75, maar ik wil hem op 7,5X83, me vcore staat nu stabiel op 2.2v de 2.3v zal geen problemen geven maar is op 566 niet nodig...

cau

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

De 500 kan SOMS op 600, niet alle, maarmisschien heb je geluk. Houd er wel rekening mee dat alle bussen dan ook overgeclockt zijn, zoals de PCI bus, de IDE controllers en de AGP poort. Niet alle hardware vindt dat leuk......

Verwijderd

mijn cellie 400 haalt net 600 met Peltiers, dus doe geen moeite @evert@... het lukt je toch niet. (zoals velen het niet gelukt is)

en trouwens, dan draait ie op 2.1V.
op 2,2 kan ie tot de 630, maar dan issie stabiel onder windows, maar Q3 springt terug naar de desktop. een L2 cache probleem dus.

met alleen een Alpha en zilveren pasta komtie tot de 588Mhz, onder q3 moetie ook op 588.

ik hoop dat je het nu eindelijk opgeeft :D