Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
heb jij het hele spel al?
zo ja waar van daan. ik moet het ook hebben.
ik wordt gek. komt pas op 16 april bij dynabyte. help mij
zo ja waar van daan. ik moet het ook hebben.
ik wordt gek. komt pas op 16 april bij dynabyte. help mij
Het is 3 cd's en als je hebt besteld bij interplay zelf dan krijg je ook nog een bonus cd erbij met allemaal goodies
Verwijderd
hoe duur was dat om van interplay te laten komen? ik had gekeken en geloof dat er al alleen 100 gulden transport kosten waren of zo iets.
hoe lang doet het er over als ik nu bestel?
hoe lang doet het er over als ik nu bestel?
Verwijderd
zit er ook een editor bij?
ik ga proberen me eigen mappen te maken
effe kijken hoe moeilijk dat is.
ik ga proberen me eigen mappen te maken
effe kijken hoe moeilijk dat is.
Er komt een on-officiele map editor dus dat moet wel lukken dan
(ik heb hem niet via l-e-g-a-l-e circuit
)
Maar goed ik vind hem wel enorm tof. Het is zeker weten een aanrader om te kopen
En dat ga ik dus ook wel doen
Maar goed ik vind hem wel enorm tof. Het is zeker weten een aanrader om te kopen
Verwijderd
Ik ga hem zeker legaal ook hebben, maar ik heb nu een probleempje wat heel dom is waarschijnlijk.
Hoe kom je in godsnaam uit een auto?
Hoe kom je in godsnaam uit een auto?
Argh... ze hebben het spel al. Ik word helemaal knetter, want ik heb hem nog niet. Ik had dus echt geen zin om 100 gulden postzegels te betalen voor 100 gulden spel.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ehm een auto moet je in door ctrl-left is dat dan ook niet weer dezelfde manier eruit? Staat wel bij de shortcut keys in het menu
Verwijderd
Ach het was al niet meer nodig. Volgende missie was het meiske er toch al weer uit:)
Maar bedankt zal dat later nog eens proberen:)
Maar bedankt zal dat later nog eens proberen:)
Verwijderd
Kun je er van maken als je wilt. Geloof dat je kunt kiezen tussen volledig turn based, alleen gevechten turnbased of gewoon helemaal real-time maar wel met action points werken. (Ik speel in de laatste optie.)
Realtime is vet 
Ik heb de 1e missie gehaald met 1x geraakt te worden. Tsja goede tactiek en je hebt elke raider zo maar
Bij de 2e missie hebbie al wat meer raiders om af te schieten
En als je nou dat blood op het hoogste niveau zet dan hebbie helemaal een festijn
Ik heb de 1e missie gehaald met 1x geraakt te worden. Tsja goede tactiek en je hebt elke raider zo maar
* SiErRa is ook al ff aan het spelen geweest maar ik zit nu vast (in die missie met die fabriek onder dat dorp.. ik kom niet langs die turrets)
ik speel em turn-based (ben beetje traag van reactie dus ik denk er liever ff over na)
ik speel em turn-based (ben beetje traag van reactie dus ik denk er liever ff over na)
Pagina: 1