Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sonaya
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11-2023
Hi allemaal,

Ik heb een goedkope tablet gekocht bij Blokker, een Xiron (= WM8650, er wordt overal een andere merknaam op geplakt).
Zoals jullie vast bekend heb je niet met elke tablet toegang tot Androidmarket. Wil perse Angry Birds erop hebben dus probeerde ik het via een andere weg, zoals o.a. via Amazon Appstore. Daar wordt aangegeven dat de game niet compatible is met mijn tablet.

Nu kan je een rom op de tablet zetten waarmee je wel toegang tot Androidmarket hebt, maar is het dan niet zo dat de tablet alsnog de game gewoon niet aan kan? Het stomme is, dat er helemaal geen specificaties van de tablet te vinden zijn,ook niet in de handleiding. Weet dus niks van het geheugen,processor, etc.

Wat adviseren jullie; iets doen met de tablet zodat het toegang heeft tot Androidmarket (als de tablet de games aan kan!) of hup..terugbrengen naar Blokker? ;w

Weet natuurlijk zelf ook wel veel betere tablets uit te kiezen, maar dit was een mooi prijsje en gebruik hem niet zo heel veel, vandaar... Verder is het een prima ding tot nu toe.

Graag jullie advies.

Grtz Sonaya

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Kijk anders eerst eens in Xiron 7'' Tablet Blokker , daar wordt je zeker verder geholpen. Ik dacht dat het blokker tablet, de pro versie ook vergelijkbaar was, maar dat kun je zelf ook goed uitzoeken. Gebruik de volgende keer eerst de zoekfunctie hier rechtsboven voordat je een topic opent. Deze gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.