heb een macbook pro 17" 2011 en ben aan het programmeren met windows 7 maar sommige tekens werken niet zoals ]. mijn toetsenbord in windows staat op belgisch punt. weet iemand wat ik moet doen?
Verwijderd
*knip*
Trolls bewaar je maar voor forums waar ze dat wel op prijs stellen..

[ Voor 78% gewijzigd door Whieee op 04-08-2011 20:49 ]
*knip* je toetsenbordinstellingen naar VS internationaal ofzo zetten
Ook van jou hoeven we hier geen trolls
[ Voor 26% gewijzigd door Whieee op 04-08-2011 20:51 ]
Verwijderd
Wat hierboven al zegt
Maar eigenlijk raad ik je aan om een mac variant te zoeken die werkt met die programmeer taal ik weet niet wat je moet programmeren maar meestal is er een mac variant voor.
Maar eigenlijk raad ik je aan om een mac variant te zoeken die werkt met die programmeer taal ik weet niet wat je moet programmeren maar meestal is er een mac variant voor.
Is dit enig relevant? Vrijwel elke grote IDE werkt prima op OSX (Eclipse, NetBeans, xCode), en bij Google werkt bijvoorbeeld iedereen met Mac's, of wil je nu zeggen dat ze bij Google pruts software maken?
Op een Nederlands / VS toetsenbord zitten gewoon brackets e.d op de toetsen zelf en dat werkt prima. Het ligt hem dus eerder aan de Belgische indeling imho.
[ Voor 8% gewijzigd door Whieee op 04-08-2011 20:56 ]
Sorry hoor maar vrij kansloos. Ik werk sinds kort op en macbook pro na altijd op windows laptops gewerkt te hebben en het bevalt me prima. Voel je je tekort gedaan dat je geen macbook kan betalen ofzo?
Voor de thread maker: Je moet in je configuratie scherm je taal aanpassen naar je keybord.
[ Voor 15% gewijzigd door Whieee op 04-08-2011 20:56 ]
Goed, ik ga dit topic sluiten om 2 redenen:
1. De topicstart is bijzonder mager. Ik mis bijzonder relevante informatie, zoals:
-welke versie van BootCamp draai je?
-heb je alle BootCamp drivers uberhaupt installed? (ja dat maakt uit voor het keyboard)
-welke IDE gebruik je?
-welke programmeertaal gebruik je?
-werken de symbolen in andere apps wel?
2. Helaas zijn er weer trollende prutsertjes die zich niet in kunnen houden.
1. De topicstart is bijzonder mager. Ik mis bijzonder relevante informatie, zoals:
-welke versie van BootCamp draai je?
-heb je alle BootCamp drivers uberhaupt installed? (ja dat maakt uit voor het keyboard)
-welke IDE gebruik je?
-welke programmeertaal gebruik je?
-werken de symbolen in andere apps wel?
2. Helaas zijn er weer trollende prutsertjes die zich niet in kunnen houden.

Launching containers into space
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.