Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe kan je tekst over een image map plaatsen?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met de volgende uitdaging en ben trouwens een beginner met html code: ik heb een website ontworpen voor mijn werkgever die voornamelijk uit image maps bestaat.
Voor een subpagina moet ik 2 promotiecodes toevoegen voor onze klanten. Deze codes moeten als het ware een vaste plek innemen in een image map maar wel voor het gebruiksgemak kopierbaar zijn zodat de klanten deze kunnen plakken in hun bestelformulier. Als ik tekst integreer in de graphic file, bijv. via adobe illustrator en dan een image map van maak, kan ik de tekst niet kopieren in de internet browser. Is er een mogelijkheid om tekst achteraf over een image map te plaatsen? Hierbij is het ook belangrijk dat ik de font type, grootte en kleur kan bepalen en de plaats van de tekst. Ook mag de tekst niet verschuiven ivm verschillende monitorgroottes.

Alvast bedankt voor elke hulp....
Sandra

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je al geprobeerd, gezocht, gevonden? Zie onze Quickstart. Met een klein beetje CSS kennis is dit prima op te lossen...

Met [google="html position text over image"] moet je een heel eind komen. Lukt 't dan nog niet, open dan gerust een nieuw topic maar hanteer dan wel onze Quickstart a.u.b.

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 04-08-2011 11:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.