Ik heb bij een klant een windows 2008 omgeving geplaatst, om er zeker van te zijn dat we de juiste software te hebben geinstalleerd voor de werking van de servers zijn deze servers voorzien van tijdelijke licentie's RDS is in grace period getest.
Alles werkte naar behoren, we hebben de licenties aangeschaft en geinstalleerd. De RDS CALs zijn per device aangeschaft. Na het activeren van de license krijg ik op de clients nu de melding dat deze geen conectie kunnen maken met de server. "This computer could not connect to the remote server"
De clients zijn Thin Clients op basis van Linux, hangen niet in het domein.
Ik mis nu alleen het punt waarom na het installeren van de CALs de devices geen verbinding meer kunnen maken.
Zie ik iets over het hoofd?
Alles werkte naar behoren, we hebben de licenties aangeschaft en geinstalleerd. De RDS CALs zijn per device aangeschaft. Na het activeren van de license krijg ik op de clients nu de melding dat deze geen conectie kunnen maken met de server. "This computer could not connect to the remote server"
De clients zijn Thin Clients op basis van Linux, hangen niet in het domein.
Ik mis nu alleen het punt waarom na het installeren van de CALs de devices geen verbinding meer kunnen maken.
Zie ik iets over het hoofd?
A Soldiers manual and a pair of boots.