Doe dit nou niet krijg je problemen mee !
Als je je eigen topic leest begrijp je dat niemand er een hol van begrijpt... Dus post de volgende keer eens een duidelijke topic met duidelijke titel... Voorkomt een hoop ergernis. "Wie is dat rode mannetje"... Hoe serieus moeten we dat nemenOp maandag 19 maart 2001 22:08 schreef Wouter17 het volgende:
...wie het rode mannetje is.
FF serieus (dat was ik trouwens al):
het is echt geen lulverhaal ofzo, het is een echte reclame, en ik vroeg me gewoon af waarvoor deze reclame is?
Is het weer zo'n teaser net zoals je van "HI" had voordat ze zichzelf bekend maakten?
Het werd gelijk als onzin afgedaan, terwijl het eigenlijk niet zo bedoeld was; echt niet.
Ik vraag me serieus af waar die reclame voor is.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Wouter lult niet uit z'n nek want ik heb dat rode mannetje ook 2x gezien op TV.
Geen idee wat de boodschap is van die reclame, maar ik wil dat ook wel weten. Niet sluiten AUB.:)
Geen idee wat de boodschap is van die reclame, maar ik wil dat ook wel weten. Niet sluiten AUB.:)
ging er van uit dat jullie hem ook wel hadden gezien, maar voordat ik het kon uitleggen stond er 20 x [/onzin] in en slotjeOp maandag 19 maart 2001 22:13 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Als je je eigen topic leest begrijp je dat niemand er een hol van begrijpt... Dus post de volgende keer eens een duidelijke topic met duidelijke titel... Voorkomt een hoop ergernis. "Wie is dat rode mannetje"... Hoe serieus moeten we dat nemen![]()
beetje eigen schuld toch?Op maandag 19 maart 2001 22:14 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
ging er van uit dat jullie hem ook wel hadden gezien, maar voordat ik het kon uitleggen stond er 20 x [/onzin] in en slotje
sue meOp maandag 19 maart 2001 22:15 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
beetje eigen schuld toch?
was al zo lang slotjesloos, en nu dit...
Nee, ik bedoelde het niet lullig of kwaad ofzo, maar begrijp je achteraf waarom? Er komen de laatste tijd zoveel onzin topics langs in de SG... Ik begin me er steeds meer aan te ergeren...Op maandag 19 maart 2001 22:16 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
sue me
was al zo lang slotjesloos, en nu dit...
Verwijderd
Station "Lieve Adjes!...
(...)
We naderen binne enkele ogenbliken station "Nieuws, Sport & TV" dat tevens het eindstation is.:)
(...)
We naderen binne enkele ogenbliken station "Nieuws, Sport & TV" dat tevens het eindstation is.:)
mij tweeOp maandag 19 maart 2001 22:17 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het niet lullig of kwaad ofzo, maar begrijp je achteraf waarom? Er komen de laatste tijd zoveel onzin topics langs in de SG... Ik begin me er steeds meer aan te ergeren...
snap het wel
maar ik dacht dat meerdere mensen die reclame wel hadden gezien, dus verwachte reacties als "dat vroeg ik me ook al af"
tja... als iemand zou beginnen over een paarse tuinkabouter zou ik ook onzin roepen als ik niet wist dat het een reclame was
lol
Dan is het probleem opgelost... Als je nou een nieuwe topic opent in SG en daarin vraagt hoe of wat... Of nog beter: in het TV forumOp maandag 19 maart 2001 22:19 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
mij twee
snap het wel
maar ik dacht dat meerdere mensen die reclame wel hadden gezien, dus verwachte reacties als "dat vroeg ik me ook al af"
tja... als iemand zou beginnen over een paarse tuinkabouter zou ik ook onzin roepen als ik niet wist dat het een reclame was
lol
Pagina: 1