Hierzo heb ik laatst geprobeerd te Lannen met windows 7 64 bits computers. Omdat Lan Multiplayer het vetste is wat er is natuurlijk 
De games die we wilden spelen waren allemaal van het win xp tijdperk.
Midnight Club 2, Flatout 2, Need for Speed Most Wanted enz enz..
Ze starten wel allemaal op, een singplayer potje spelen is geen probleem.
Maar via Lan proberen te connecten aanelkaar, resulteert in een crash op het moment van het starten van een networkgame. En bij elk van bovengenoemde spellen zijn de symptomen hetzelfde.
Het hosten van een game werkt. Joinen ook, computers kunnen elkaar goed zien.
Maar starten van het spel met geconnecte computers -> Crash !
Ik denk dat bij alle spellen het dezelfde oorzaak heeft, omdat het win xp spellen zijn in een win7 64 bit omgeving. Op het moment van het starten gebruikt ie misschien een of andere oude netwerk xp functie wat niet meer bestaat in windows 7 64 bit.
Klopt dat en heeft iemand hier een oplossing voor?
(topic zat ook in spielerij-problemen, maar daar komt niemand...)
De games die we wilden spelen waren allemaal van het win xp tijdperk.
Midnight Club 2, Flatout 2, Need for Speed Most Wanted enz enz..
Ze starten wel allemaal op, een singplayer potje spelen is geen probleem.
Maar via Lan proberen te connecten aanelkaar, resulteert in een crash op het moment van het starten van een networkgame. En bij elk van bovengenoemde spellen zijn de symptomen hetzelfde.
Het hosten van een game werkt. Joinen ook, computers kunnen elkaar goed zien.
Maar starten van het spel met geconnecte computers -> Crash !
Ik denk dat bij alle spellen het dezelfde oorzaak heeft, omdat het win xp spellen zijn in een win7 64 bit omgeving. Op het moment van het starten gebruikt ie misschien een of andere oude netwerk xp functie wat niet meer bestaat in windows 7 64 bit.
Klopt dat en heeft iemand hier een oplossing voor?
(topic zat ook in spielerij-problemen, maar daar komt niemand...)