Geen 3d met nvidia op panasonic vt30

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hengeveld75
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-07 14:29
Help! :?

Heb onlangs een gts 450 nividia videokaart in mijn pc geinstalleerd via hdmi 1.4 kabel volledig bedraad aangesloten op mijn panasonic 3d tv Tx-P65vt30. Scherm staat als primary beeldscherm ingesteld

Heb 2 verschillende afspeel software geprobeerd powerdvd 11 en total theatre 5 .De tv detecteert wel iets van een 3d signaal maar er komt geen 3d. Zelfs niet met een sbs filmpje dan blijven de 2 schermen naast elkaar staan .Via een eminent mediaplayer die maar hdmi 1.3 heeft gaat een sbs film wel gewoon goed dus het kan niet aan de tv liggen. Via het setup scherm van 3d tv play zie je wel even iets van een 3d effekt
Resolutie is ingesteld op 3d 1080p , kortom alles wat er nodig is heb ik gedaan maar toch op 1 of andere manier geeft ie niet het 3d effekt door aan de tv.

Wie weet wat er hier fout kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soortgelijk probleem hier, maar dan met een Radeon. Na lang zoeken kwam ik erachter dat ik in de instellingen van mijn grafische kaart de monitor[pc] moest 'extenden', de VT als hoofdscherm instellen en dan de pc-monitor moest disablen.

Misschien moet je het in die richting zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:29
Heb zelf een tx-p50vt20 en had laatst ook een sbs film die 'keurig' twee beelden naast elkaar liet zien zonder over te schakelen naar 3D.
Heb toen zelf in een van de tv menu's handmatig omgeschakeld naar 3D sbs en toen werkte het (uiteraard) prima.
Heb er verder nog een tijd oid aan besteed om te kijken waarom het niet automatisch ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hengeveld75
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-07 14:29
Heb mijn tv ook ingesteld als primary beeldscherm en mijn pc monitor uitgeschakeld .

Ben inmiddels nog ergens anders achter gekomen. Als ik mijn resolutie gewoon op normaal 1080p hd zet en dan een sbs filmpje afspeel met powerdvd zelfs zonder de 3d functie te enablen , krijg ik dus wel netjes een melding van de tv dat ie een 3d signaal detecteert en krijg nu bij dit type 3d filmpje wel het 3d effekt. Alleen avatar die ik dan als een bluray iso afspeel daar gebeurt helemaal niks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat het dus nu wel werkt, alleen de iso niet? Dan kan je iso uitpakken [extracten] met winrar. Dan hou je eigenlijk een blu-ray over op je HDD. Volgens mij kunnen de players die je gebruikt geen iso's aan.