| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
En de medewerkers hebben mij nog geen enkel kundig antwoord kunnen geven, er zelfs niemand met technische keniis daar.. Ik ben ten einde raad, dan toch maar de kpn monteur?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 11:53 ]
De kpn kent mij in middels met naam en toenaam, zij beweren stellig dat het zou moeten werken, MAAR ze kunnen geen contact maken met de experia box.. En dus heb ik het verkeerd aangesloten, maar dit is niet mijn eerste experiaboxjeVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:53:
Weet je dat zeker? Laatst bij schoonzusje KPN aangesloten, ook geen signaal/kiestoon. Had ze op 1 juli aangevraagd en bleek pas 15 juli in te gaan. Op 15 juli ineens wel kiestoon. Zonde van de 3 uur klooien en zeker weten dat je alles goed hebt aangesloten. Heb je dus bij de KPN Helpdesk nagevraagd wanneer je contract ingaat?
Bij mij waren ze me "vergeten" aan te sluiten in de centrale afgelopen juni. Bleek na onderzoek van de monteur.DylanE schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:51:
Ik heb dus helemaal niks, blauw rood geprobeerd, geel/wit, maar geen resultaat.. Ik neem aan dat de lijn actief is gezien het feit dat per 1 augustus alles al had moeten werken.
En de medewerkers hebben mij nog geen enkel kundig antwoord kunnen geven, er zelfs niemand met technische keniis daar.. Ik ben ten einde raad, dan toch maar de kpn monteur?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Maar, als je een Experiabox aansluit en hij traint op rood/blauw of wit/oranje niet in dan heb je inderdaad ofwel geen signaal, ofwel een gare kabel tussen het IS/RA punt en de Experiabox of een dode Experiabox. De gare kabel kan je uitsluiten, de rest is het probleem van KPN.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Zit er verder nog een analoge Telefonie abonnement op de lijn anders krijg je namelijk sowieso geen kiestoon.
Tja niet lullig bedoeld maar als downtime niet kan had je een zakelijk abonnement moeten nemen met een SLA waar harde afspraken in staan. Wanneer is de officiële ingang van je abonnement geweest ?DylanE schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:01:
Ja dat brengt dusbhet volgende probleem met zich mee, dat de eerst volgende konteur pas over 3 weken kan, en op 6 augustus loopt upc af.. En downtime is gewoon niet mogelijk..
[ Voor 55% gewijzigd door Shunt op 03-08-2011 12:04 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Hoe heb je contact opgenomen met KPN ? Als ik hier kijk http://www.kpn.com/prive/...teur/hulp-bij-storing.htm dan wordt er binnen 24uur een monteur gestuurd.
Kan me niet voorstellen dat ze je 3weken zonder verbinding laten zitten, dat is niet conform alle SLA afspraken die ze hebben met de desbetreffende (externe) partijen....
Oke het is anders dus, bij belgacom hangt de klant nog steeds aan de switch al is deze niet actief (als in kiestoon), staat er toch nog spanning op.
[ Voor 31% gewijzigd door jasper1989 op 04-08-2011 18:31 ]