• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-03 13:47
Ik wil graag mobiel internet hebben maar ik zit met het volgende ik heb een KPN kaart van mijn baas en wil daar internet op hebben maar mijn baas wil daar niet aan mee helpen en moet zelf een oplossing zoekken. Nu is mijn vraag kan ik ergens een abonnement afsluiten die ik zelf neem en die kan gebruiken op mijn simkaart van mijn baas?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nee de simkaart zit gekoppeld aan het abbonnement wat jij van je baas hebt bij KPN. De enige mogelijkheid om op die simkaart ook een internetabbo te zetten is dus echt via je baas bij KPN. Als dat niet kan zul je prive een compleet ander abbonnement af moeten sluiten waarbij je dan een losse simkaart krijgt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
reinhold schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 07:51:
Ik wil graag mobiel internet hebben maar ik zit met het volgende ik heb een KPN kaart van mijn baas en wil daar internet op hebben maar mijn baas wil daar niet aan mee helpen en moet zelf een oplossing zoekken. Nu is mijn vraag kan ik ergens een abonnement afsluiten die ik zelf neem en die kan gebruiken op mijn simkaart van mijn baas?
We hebben je al eerder verzocht om bij een vraag aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht. Blijkbaar vind jij het openen van een topic op GoT met de melding dat je een oplossing moet zoeken voldoende, wij vinden dat niet. Lees Het algemeen beleid aub door, neem eens contact op met een telecomwinkel/provider en je zal erachter komt dat het niet gaat werken.

Omdat je dit makkelijk zelf had kunnen onderzoeken, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.