Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zoek een mooie gaming headset van een goede kwaliteit voor niet al te veel geld.
Ik zat te denken aan iets als de Creative Fatal1ty Professional Series Gaming Headset MkII.
Ik zou graag wat professioneel advies hierover hebben,
Alvast bedankt,

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En wat wil je nu precies weten? Of je hem moet kopen of niet? Dat kunnen wij niet voor je bepalen, daarvoor moet je reviews lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Watvoor headset goed is voor gamen, welke niet al te duur is enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

headset? Losse mic en degelijke koptelefoon werkt beter. Als je koptelefoon versleten is hoef je er geen nieuwe mic bij te halen. Bovendien horen andere mensen het verorberen van een doos Pringles minder. En er zijn meer koptelefoons te vinden met goede geluidskwaliteit dan headsets met degelijk geluid.

ow ja, en professioneel advies? Wij krijgen hier niet voor betaald dus al ons advies is van amateur waarde. Ga naar een gerespecteerde winkel toe voor degelijk professioneel advies.

[ Voor 23% gewijzigd door M2M op 02-08-2011 20:44 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 04:52

aKra

Intentionally left blank.

Zelf maak ik gebruik van een pricewatch: Roccat Kave een erg fijne headset wat mij betreft. Microfoon doet zijn werk top, en het geluid is crisp & clear. Hou wel rekening met een goede geluidskaart dat doet meer vind ik persoonlijk :)

[ Voor 15% gewijzigd door aKra op 02-08-2011 20:45 ]

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Standaard Fata1ty kun je de mic er gewoon uit halen...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:18
Klopt, de Fata1ty heb ik zelf ook. Gewoon prima geluid, en ook een goede microfoonkwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nu waarschijnlijk de logitech g35 kopen, die is echt kicken. Alleen hoop ik dat het geluid ook echt beter is als de standaard 40euro headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus omdat een hoofdtelefoon 'kicken' is koop jij er een. Ik ken nog wel een Trust hoofdtelefoon die er kicken uitziet. Scheelt je een kleine 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:44:
Zelf maak ik gebruik van een pricewatch: Roccat Kave een erg fijne headset wat mij betreft. Microfoon doet zijn werk top, en het geluid is crisp & clear. Hou wel rekening met een goede geluidskaart dat doet meer vind ik persoonlijk :)
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2021 19:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:35
Ik heb de eerste versie van die Fatal1ty, prima ding. De eerste paar dagen wel het gevoel alsof er 200 spijkers in je oor zitten, maar de schelpen vormen zich naar mate je 'm langer draagt naar je oor en past daarna perfect.

Geluid is ook helder, beetje veel bass bij de mijne, weet niet of dat beter is gebalanceerd bij de MK II. Microfoon is los te koppelen, kabeltjes van de headset en microfoon voelen wat fragiel aan. Verder een prima ding :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:47:
Dus omdat een hoofdtelefoon 'kicken' is koop jij er een. Ik ken nog wel een Trust hoofdtelefoon die er kicken uitziet. Scheelt je een kleine 100 euro.
+1

Je vraagt om proffesioneel advies, en vervolgens kies je een koptelefoon omdat die "kicken" is

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 04-08-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een soortgelijke headset zoals onderstaande al langsgekomen?

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdswinkel.nl/3994-3500-large/Logitech-Gaming-Headset-G330.jpg

enige nadeel is dat de microfoon aan de verkeerde kant zit(rechts!) maar het geluid is helder/crisp!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb de gewone fatality headset van 25 euro die zeker en vast bang for buck is. Microfoon heel goed, nog geen slijtage merkbaar na 20maand.

Enige nadeel is dat hij standaard iets te zware bas heeft. maar na 2 min realtek filter instellen is dit opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 05-08-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:09

Rick-Jan

always connected

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:58:
Is een soortgelijke headset zoals onderstaande al langsgekomen?

[afbeelding]

enige nadeel is dat de microfoon aan de verkeerde kant zit(rechts!) maar het geluid is helder/crisp!
Dat is niet waar, heb de headset zelf, en hij zit gewoon links waar hij hoort:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1z23mnl.jpg

verder zeer goede headset, goed geluid en je krijgt er geen last van je hoofd/oren van.

Heb trouwens nu de Roccat Kave, kan die ook van harte aanraden!

[ Voor 5% gewijzigd door Rick-Jan op 05-08-2011 21:21 . Reden: Kave ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je wilt gamen dan is het fijn als die heel je oor afsluit, je kunt dan beter horen of de 'vijand' links of rechts loopt. Dan heb je pas een goede headset, mijn k/d is flink gestegen sinds ik met een headset speel. Laat die kiddies maar met hardcore op de achtergrond spelen dan horen ze mij in ieder geval nooit aankomen..!

Kiddies op mute en afmaken die handel..!

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 05-08-2011 21:12 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben overgestapt van de G35 naar de Roccat Cave, na vele reviews gelezen te hebben van verschillende headsets is dit mijn mening erover :

De G35 ziet er netjes uit, heeft 7.1 surround wat alleen tijdens het gamen lekker is omdat het geemuleerd is. Muziek klinkt daardoor hol en aangezien ik altijd muziek luister als ik achter mn pc zit is dat erg jammer.
Wel heeft hij de knoppen handig op de linker oorschelp zitten en zit hij erg goed.

De Roccat Cave daarentegen heeft 5.1 surround dat ook echt 5.1 surround IS. Daarnaast zit hij erg lekker, is hij groot zodat hij over heel je oor heen valt en is hij verrassend licht. Dit lijkt mij een fijnere headset voor muziek tijdens het gamen. Je krijgt er ook een remote bij waarmee je alles kan regelen en het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je een 5.1 geluidskaart nodig hebt.
Wat voor mij gelukkig geen probleem is want ik heb de Asrock 870 extreme3.

Ik zou graag nog meer meningen van jullie horen, tot zover heeft het me enorm geholpen.
Jasper
Pagina: 1