[OSX Lion]VPN

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Voor school maken we gebruik van VPN, jullie kennen dat vast wel. Maar nu is het probleem dat VPN (bij mij) niet meer opstart in Lion. Ervaren jullie dat ook?

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/a32xib.png

Deze foutmelding krijg ik.

Tevens staat er op de site ook dat alleen 10.4 en 10.5 gesupport worden. 10.6 , Snow Leopard, werd dus al officieel niet meer ondersteund, maar nu met de stap naar Lion is er zeker wel wat veranderd waardoor die dus deze foutmelding geeft...

[ Voor 51% gewijzigd door The Great HooD op 02-08-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:28

Step

step@tweakers.net#

Verklaar je nader, dit is wel heel gebrekkig.

Niet op start? Geeft ie het nog wel weer? Krijg je in de console een foutmelding?

Je zult je probleem wel beter moeten omschrijven. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 19:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Dit is wel een hele magere topicstart. Allereerst zijn er meerdere typen VPN, dit is ook prima via Google te vinden. Je geeft echter niet aan welk type VPN gebruikt wordt, en of er eventueel extra software voor die VPN geïnstalleerd is. Ook naar de gebruikte instellingen moeten we maar gissen.

Dat op de site staat dat alleen 10.4 en 10.5 supported zijn, komt meestal doordat dergelijke websites een keer gemaakt worden, en daarna nooit meer bijgewerkt.

Met je huidige topicstart kunnen we hier vanalles gaan roepen, maar zonder informatie is dit een vrij nutteloos topic. Ik ga je topic daarom ook sluiten. Ik raad je aan om eens naar de supportdesk van je school te stappen, en als daar niets uit komt een nieuw topic te openen waarin je duidelijk omschrijft wat voor VPN je gebruikt, wat het probleem is, welke instellingen/software je gebruikt, en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen. Zie ook: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.