Kijk... dat was hem dus... die gouden tip.
Ik had nog nooit van dat zaakje gehoord maar toen ik besteld had zag ik eindelijk zijn adres onderaan de factuur en dat blijkt net even aan de andere kant van de Coentunnel te liggen.
Die €5,- minimale bestelling was geen probleem. Ik heb er 2 van 84 en 2 van 93 graden besteld voor die prijs en met wat snuffelen kwam ik nog wat snoertjes en stekkertjes tegen die ik wel gebruiken kon. Daarmee zat ik op €6,20.
Juist dankzij het beperkte assortiment kwam ik ook nog de soldeerbenodigdheden tegen en schoot mij te binnen dat het einde van mijn klosje van 100g Biliton soldeertin eindelijk in zicht aan het komen was en heb ik nog even 100g bijbesteld voor €5,85.
Totaal €12,05 waar dan nog een alleszins schappelijke €3,- verzendkosten bijkomen. En je mag zelfs pas na ontvangst betalen. Waar vind je dat tegenwoordig nog?
Bedankt voor de tip.

CptChaos schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:12:
[...]
Ik denk dat het meerdere redenen heeft, waarom je smeltzekeringen niet meer los kan kopen: een is die jij al noemt idd, consumenten dwingen het op te sturen voor reparatie, maar ook omdat ik denk dat er (anno 2011) weinig animo / klandizie nog voor is.
Maar weet je zeker dat het de smeltzekering is die stuk is en niet iets anders? Het kan aan mij liggen, maar ik vind hem er nog niet heel slecht / doorgebrand uit zien.

Die Handyman's zeiden ook dat er weinig vraag naar was. De meeste mensen gooien een apparaat tegenwoordig weg en kopen een nieuwe. Laten repareren is vaak duurder dan een nieuwe.
Aan het pootje aan de kant van het kroonsteentje mat ik 220V en aan het andere pootje 0V. Uitgemaakte zaak lijkt me.
Update:
Netjes hoor. Drie e-mails:
16:17 - "Bevestiging van uw bestelling..."
16:18 - "Wijziging bestelstatus: In behandeling"
16:31 - "Wijziging bestelstatus: Verzonden"
Na 14 minuten al verzonden status. Het zal dus morgen wel binnen komen.
[
Voor 33% gewijzigd door
CaptJackSparrow op 04-08-2011 18:40
]