Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Access 2k3] Embedded Excel chart in MS Access

Pagina: 1
Acties:

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 19:28
Hallo,

Ik heb 4 embedded excel charts op mijn Access formulier. Wanneer ik al een excel applicatie openstaan heb en ik open dan het formulier dan worden er 4 lege workbooks aangemaakt in de excel applicatie: 'Book 1','Book 2','Book 3','Book 4' , wanneer ik dan het formulier sluit dan blijven deze workbooks bestaan. Wanneer de gebruiker browst tussen de verschillende formulieren dan komen er alsmaar lege workbooks bij, de gebruiker moet deze dan elke keer manueel sluiten. Hoe kan ik dit voorkomen?

Wanneer er geen excel applicatie open staat als ik het formulier open dan zie ik via taskmanager dat Access een excel applicatie in de achtergrond opent, en ook sluit als ik het formulier sluit. Dus dan is er geen probleem, het doet zich alleen voor als ik al een excel applicatie heb openstaan

• Eld0
Niemand? Heb dit al op 3 forums geplaats en had echt gedacht dat ik hier wel hulp zou vinden :'(

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wil wel een poging wagen, maar zou je met screenshots het probleem wat duidelijker kunnen omschrijven? (denk hierbij even om privacygevoelige gegevens, mocht dit van toepassing zijn)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Eld0
Wel ik zit hier op het werk momenteel, ik kan hier geen screenshots uploaden. Mijn vraag is eigenlijk (denk ik) heel simpel: Kan ik de excel chart die op mijn subformulieren staan in een apparte excel applicatie laten draaien ipv mijn bestaande? Access doet dit allemaal automatisch want er komt geen code bij aan te pas