ophangen van LED TV met super platte muurbeugel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik wil een nieuwe TV kopen, en deze zo strak mogelijk aan de muur monteren.
Nu zie ik dat samsung eigen beugels heeft, echter heb ik een nog vlakkere beugel gezien bij van vivanco Titan Ultra Slim.
Deze is echt supervlak, maar maakt dit nog wat uit voor de koeling van de TV? Led wordt erg warm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, led blijft uiterst koel, heb nu een nieuwe led, beneden staat er ook nog 1 en mijn vorige bleven alle 3 bijna helemaal koud, komt heel weinig hitte vanaf, in tegenstelling tot een LCD TV (die vorige week verkocht is) waar je bijna een ei op kan bakken.

Daarnaast zijn ze ook bedoeld om zo dicht tegen de muur te hangen, alleen is het wel een een moeilijke boel met je kabels, dus beter plug je eerste alle kabels in die je in je tv wilt hebben en hang je m dan op en sluit je m verder aan!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 19:17

teuni

shit happends.... every day.

Het ligt aan het model. Ik heb meerdere samsung D8000 tv's aangesloten, een antal daarvan werden best warm. Misschien komt het door de alu omlijsting, maar koel bleven ze niet.

Ze hingen altijd aan de samsung muurbeugel, die echt heel simpel werkt. Ik moet wel zeggen dat ik die beugel wel enorm overpriced vindt.

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:02
Ik heb hem aan een Vogel's beugel hangen.
Vond 150E voor de Samsung beugel (of eigenlijk rondjes) veel te gek, en eigenlijk is 100E voor de Vogel's ook nog te gek maar in ieder geval beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De samsung kost 99 euro bij de Plasmadiscounter, prijs is belachelijk voor een paar schroefjes en gebeuren, maargoed alle muurbeugels zijn te duur, maar het is en blijft natuurlijk waar ze veel aan verdienen, kopen doen de mensen toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi om te horen de reactie, heb eigenlijk niet echt na gedacht over de kabels.
de samsung beugel lijkt erg op de andere van HQ
deze heeft een kennis en is erg gemakkelijk naar voren te halen om de kabel in te pluggen.
De HQ verschilt weer van de Aldi variant van 16,95 euro die was helemaal van kunststof terwijl de HQ van aluminium is zo lijkt het.

Het wordt een led scherm, maar de muurbeugel twijfel ik nog, denk dat ik eerst de tv bestel en als ie binnen is bekijk wat er mogelijk is met de beugel. vind het wel mooi als ie vlak tegen de muur hangt.

in ieder geval bedankt voor de reacties! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:03:Het wordt een led scherm, maar de muurbeugel twijfel ik nog, denk dat ik eerst de tv bestel en als ie binnen is bekijk wat er mogelijk is met de beugel. vind het wel mooi als ie vlak tegen de muur hangt.

in ieder geval bedankt voor de reacties! :*)
Laat je niet gek maken om de TV "zo vlak mogelijk" aan de muur te hangen, is nergens voor nodig. Ik moet dan altijd aan de plasma discounter denken, waar je die Tom Coronel bij elke video hoort zeggen, "die TV moet natuurlijk zo vlak mogelijk aan de muur!"- logsich, ze verdienen veel geld aan dit soort accesoires.

Als ik mijn LED TV zie (Sony 60ex700), dan steken er zoveel kabels aan de achterkant uit, dat de TV gewoon niet heel vlak aan de muur kan worden gehangen. En bedenk, hoe verder weg de TV, hoe kleiner het beeld.
Pagina: 1