Een paar simpele vraagjes, die via Google helaas geen bevredigend antwoord sorteerden: ik heb mijn laptop voorzien van een SSD en wil vanzelfsprekend het OS en veelgebruikte programma's daarnaartoe verplaatsen. Is er een simpele manier om dit te doen of kan ik het beste de dingen die ik wil bewaren (downloads etc) in een losse map/partitie bewaren en Windows herinstalleren op de nieuwe schijf? En als ik in het OS m'n schijf heb opgedeeld in partities, zie ik die partities dan nog terug in het installatiemenu van Windows die aparte partities terug?
In het geval dat ik moet herinstalleren op de SSd, kan ik na voltooiing van de installatie alle Windows-gerelateerde mappen op de oude bootschijf weggooien of moet ik nog stappen ondernemen om deze werkelijk grondig weg te krijgen?
In het geval dat ik moet herinstalleren op de SSd, kan ik na voltooiing van de installatie alle Windows-gerelateerde mappen op de oude bootschijf weggooien of moet ik nog stappen ondernemen om deze werkelijk grondig weg te krijgen?