Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen / is de slimmerik ; Samsung Star S5230

1.) Naam uit tel.boek wordt niet weergeven als iemand mij belt. (Het tel. nr. wordt wel weergegeven). Ik heb alle namen wel opgeslagen op zowel de simkaart (is mijn "oude" simkaart uit mijn vorige "oude" mobieltje), als op het toestel.

2.) Hoe / Wanneer wordt het extra geheugen van het extra geheugenkaartje (Micro SDHC 8GB) in gebruik genomen ? c.q. Moet je daar nog iets voor instellen nadat je ‘m geplaatst hebt ?
Ik kan bv. namelijk geen fotos meer maken / erbij plaatsen, maar volgens de statistieken van de telefoon is mijn extra geheugenkaartje nog niet gebruikt. Ra,ra, hoe kan dat ?

Alvast Hartelijk Bedankt voor je Tijd en Moeite in deze !

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:18

D4NG3R

kiwi

:)

Over welk toestel hebben we het hier?..

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 02-08-2011 00:19 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
O ja, ..... Sorry ..... De Samsung Star S5230

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:13
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:17:
Wie kan mij helpen / is de slimmerik ; Samsung Star S5230

1.) Naam uit tel.boek wordt niet weergeven als iemand mij belt. (Het tel. nr. wordt wel weergegeven). Ik heb alle namen wel opgeslagen op zowel de simkaart (is mijn "oude" simkaart uit mijn vorige "oude" mobieltje), als op het toestel.
Mijn Nokia ging ook over de zeik met 2 dezelfde nummers in het geheugen. 1 in de SIM en 1 in de telefoon. Resultaat was dat alleen het nummer werd weergegeven.

Probeer eens alleen je telefoon geheugen te gebruiken.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :) Het is de bedoeling dat je, voordat je een topic opent, zelf probeert je probleem op te lossen. Je kunt dit doen dmv de zoekfunctie hier rechtsboven, Google, etc. De vraag die je stelt over je nummerweergave wordt namelijk ook al beantwoord in het Samsung S5230 topic, Dr-Fruit in "Het Samsung S5230 (Star, Tocco lite) topic" . Kom je er zelf niet uit dan kun je uiteraard je vraag stellen in een topic. Lees voor je een topic opent eerst Het algemeen beleid en Forum FAQ .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw