Toon posts:

iPad scherpe rand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, toch maar even hier de vraag stellen, ik heb mijn iPad nu sinds februari, en merk de laatste tijd dat de rechter rand heel scherp en duidelijk waarneembaar is, dit omdat het glas wat dieper in de aluminium body zit. Ik heb reparatie aangevraagd bij apple. Het is irritant als ik hem gebruik, dan merk je duidelijk dat je vingers steeds tegen het aluminium schaven omdat het niet gelijk loopt met het glas. Hebben meer mensen hier last van?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb geen iPad en heb geen idee hoe apple zal reageren, maar het zou me niks verbazen als ze je claim afwijzen.
Wat je in dat geval zou kunnen doen is er zo'n plastic beschermlaag / folie op zetten. Dan sluit ie ws wel goed af. Bij iedere goede telefoonaccessoirehandel te krijgen en dan is ie nog beter beschermd ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:53:
Ik heb geen iPad en heb geen idee hoe apple zal reageren, maar het zou me niks verbazen als ze je claim afwijzen.
Wat je in dat geval zou kunnen doen is er zo'n plastic beschermlaag / folie op zetten. Dan sluit ie ws wel goed af. Bij iedere goede telefoonaccessoirehandel te krijgen en dan is ie nog beter beschermd ook :)
De claim is tot nu toe wel geaccepteerd... er is een verpakking onderweg en in de mail lieten ze weten dat het binnen de garantie valt... maar het kan ook vrij standaard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:21

sus

is druk :+

Hier 2 demo-ipads in de winkel, die hebben dit niet. Lijkt mij dus een productiefoutje