Is er animo om een test te doen met een HD 6750 1 GB ?

Pagina: 1
Acties:

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Deze Week krijg ik mijn nieuwe HD 6750 Videokaart binnen en wil dan eventueel een test / benchmark doen voor deze kaart in een AMD 955 BE met 780 chipset met PCI2.0, en een E8500 op een P35 chipset met PCI-e 1.1, om te zien of het nut heeft om deze videokaart in een wat oudere machine te upgraden en tevens het verschil te zien tussen 1.1 en 2.0 en dit mogelijk in vergelijkenis met een GEforce 250

Is hier ANimo voor en zo ja wat willen jullie dan voor benchmarks zien ?

Ik vraag dit omdat ik het zonde vind om ergens uren in te stoppen als niemand het wat interesseerd.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-02 23:23
Het is toch gewoon leuk om het voor jezelf te doen om te zien wat je systeem allemaal kan?

http://specs.tweak.to/16567

• Peter F
  • Niet online
,
skelleniels schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:56:
Het is toch gewoon leuk om het voor jezelf te doen om te zien wat je systeem allemaal kan?
Ik zou hoogstens zelf een 3dMark 11 draaien en voor de rest niets, als een spel niet zo aangenaam loopt ga ik qua settings gewoon een stapje terug.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maak er een leuke review van in de vorm van een productreview, als je dan wat meer laat zien dan alleen wat benchmarks, maar ook nog wat over de kaart verteld dan kun je daar zeker wel een leuk verhaal van maken.

• Peter F
  • Niet online
Korte Update alvast, (onderdeel staat nog in bestelling)

test die volgen :

3 resoluties

1280 x 1024
----- de resolutie die hier tussen zit
1920 x 1080

alles max.

de volgende Games en Demo's

3dmark 05 / 06 /vantage / 11 /
alien vs predator
Crysis 2
Dirt 3
F1 2010
fallout 3
hawx 2
Heaven DX11
lost planet 2
Metro 2033
Stalker Call of Pripyat

Cinebench
Passmark 7

Tevens is het nog de bedoeling om te kijken mbv overklokken van cpu en videokaart te kijken waar de bottelnek van de CPU / GPU ligt.

Mocht ik nog iets vergeten, graag aanvulling ..