Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Neocaridina
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 04-10-2012
Ik heb vandaag de officiële Gingerbread rom van HTC geïnstalleerd. Voor het uitvoeren van deze update een backup gemaakt van alle instellingen en apps met Titanium Backup en deze op mijn SD kaart gezet.

Na het uitvoeren van de update bleek mij telefoon niet meer geroot te zijn. Aangezien Titanium Backup root access vereist, kon ik mijn backup niet terugzetten. Ik heb mijn Desire weer proberen te rooten met Unrevoked 3.32 en Gingerbreak 1.2, maar beide zonder resultaat

Als iemand weet hoe ik dit moet oplossen hoor ik het graag.

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:19
De nieuwste OTA van HTC is niet permanent te rooten als ik het goed hebt. Voor de Desire HD kun je wel een guide vinden hoe je temproot kan krijgen volgens mij (zie XDA). Als je permanent root wil krijgen moet je volgens mij ook perse een andere ROM installeren.

ik222 wijzigde deze reactie 01-08-2011 19:11 (4%)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Paul O'Brien heeft wel weer root: http://twitter.com/#!/PaulOBrien/status/98064186910851072

Geen idee hoe, maar de moeite waard om even op Modaco of XDA te kijken.

• Neocaridina
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 04-10-2012
quote:
RoD schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:48:
Paul O'Brien heeft wel weer root: http://twitter.com/#!/PaulOBrien/status/98064186910851072

Geen idee hoe, maar de moeite waard om even op Modaco of XDA te kijken.
Zeker de moeite waard om in de gaten te houden. Bedankt voor de tip!

• Alexander6501
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:20
Om weer root te krijgen: RUU draaien van een eerdere update (Froyo) en vervolgens weer rooten. Snap niet dat je htc sense nog wilt en helemaal niet deze brakke update.

• thelloyd
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 07-09-2012
Net geprobeerd te downgraden naar Froyo met RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.09.405.8_Radio_32.43.00.32U_5.09.00.20_release_140022_signed.exe, maar dan krijg je een error over een verkeerde Bootloaderversie...

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Ik had ook problemen met rooten van mijn Gingerbread ROM. Werd gek van al die geheugenmeldingen dat het ding vol zit.

Unrevoked werkt niet, Revolution daarentegen werkt prima!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Android

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True