Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11-2024
Hallo

Ik heb gans men leven al nokia gebruikt en nu heb ik een Blackberry Curve gekregen van men werk.

Er zijn een paar dingen wat ik wil weten maar vond niet direct iets terug via google.

1. Op een Nokia als je een calendar event hebt, dan is dit als een soort alarm, het blijft beepen tot je het afdrukt, op BB is dit niet, dus het is mogelijk om een afspraak te missen als je de waarschuwing niet gehoord hebt. Kan je dit instellen dat dit gelijkaardig aan Nokia wordt?

2. Als ik de blackberry in een usbpoort steek, vraagt hij mij altijd of ik usb opslag of alleen laden wil. Kan je de default actie op alleen laden zetten?

3. Bestaat er een app die beter is dan de standaard wekker? Deze kun je met elke toets afdrukken, wat smorgens nogal eens snel kan gebeuren.

Bedankt!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 21:56
Ik weet er niets vanaf maar heb je zelf geGoogled, ik denk dat er meerdere personen zijn met dezelfde vragen. (paar miljoen mensen?)
edit: nvm,.

[ Voor 4% gewijzigd door forzabesiktas op 01-08-2011 17:48 ]

tikfouten? tjah..m..

• SiXke
3de zin van mijn post: vond niets op google

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT wat meer eigen initiatief dan dat. Wat heb je zelf al geprobeerd om je vragen te beantwoorden?

• SiXke
Kunnen jullie niet lezen op GoT? Ik vind niks via google. Ik heb ook al wat trails geinstalleerd maar niets deftig gevonden.

[ Voor 38% gewijzigd door SiXke op 01-08-2011 18:07 ]

• SiXke
Nuttigere antwoorden hier:

http://www.blackberryforu...-missing.html#post1735703

Mag voor mijn part dicht.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan doe ik em maar dicht ja, want jij hebt blijkbaar Het algemeen beleid, en dan met name het kopje over de eisen aan een topicstart, niet gelezen. :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.