SabNZBd ontvangt geen NZB's van CouchPatato en Sick Beard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Tweakers,

Ik heb onlangs een Synology DS211j gekocht en SabNZBd draait er prima op. Inmiddels heb ik ook Sick Beard en CouchPatato geinstalleerd maar die werken nog niet goed.

Bij de configuratie constateerde ik dat je als providers alleen betaalde NZB diensten (NZBMatrix, Newzbin) kan toevoegen. Echter gebruik ik liever een gratis dienst, en dus heb ik een NZB.su account aangemaakt omdat ik daar iets over las op Google. Ik zou het gebruikersnaam en ww van NZB.su bij Newzbin in moeten vullen maar dat haalt niets uit. CouchPatato vindt geen films en er wordt ook niks naar SabNZBd gestuurd.

Ik heb Binsearch.net al ingevuld bij Sick Beard maar dan zie ik in de log de error dat de URL niet goed is. Iemand misschien een suggestie voor een gratis NZB dienst of uitleg hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 13:36
Ik dacht dat de nieuwste versie van SickBeard een paar gratis diensten had. Misschien kun je door SickBeard vanaf source te draaien, een nieuwere versie krijgen?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
Ik heb van zowel CouchPatato als Sick Beard de laatste versie. Maar voor zover ik zie zijn de diensten daarin niet gratis. In Sick Beard kan ik dus wel een gratis dienst toevoegen maar dit gaat blijkbaar niet goed met Binsearch.net.

Hoe bedoel je vanaf de source? Ik heb de pkg op mijn nas zelf draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 23:47
Ik neem aan dat je wel de correcte API key voor SabNZBd hebt ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
Ja, ik heb gister eerst Newzbin gebruikt toen ik in de veronderstelling was dat dat gratis was. Toen stuurde hij een snatch van CouchPatato keurig door naar SabNZBd maar die gaf de foutmelding dat ik geen betalende gebruiker ben.