T-Mobile volgt Vodafone & KPN met verhogen van de prijzen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Topicstarter
Ook T-Mobile heeft haar prijzen aangepast na aanleiding van de netneutraliteits wet. Zie: nieuws: T-Mobile maakt details nieuwe abonnementen bekend

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1312203669.png
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1312203684.png
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1312203699.png

* plaatjes worden nog aangepast aan het juiste formaat.

Hier kunnen we discussiëren over deze stap van T-Mobile.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isegrimm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 15:54

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Ik zie nog nergens iets staan over Personal Hotspot, hopen dat ze daar nu ook eindelijk eens mee komen.

Aldus sprak ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:53
IMHO nog steeds een betere aanbieding dan Vodafone en KPN bieden, aangezien je hierbij 'onbeperkt' internet hebt, waarbij Vodafone en KPN de extra data gekocht moet worden.
Isegrimm schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:13:
Ik zie nog nergens iets staan over Personal Hotspot, hopen dat ze daar nu ook eindelijk eens mee komen.
Hotspot gebruik binnen Nederland is toegestaan :). Staat bij de **.

[ Voor 0% gewijzigd door alex3305 op 01-08-2011 16:17 . Reden: Foutieve informatie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben in ieder geval blij dat ik vanaf 22 aug weg ben bij T-Mobile. 12 of 13 jaar geleden gestart met Ben en zo door naar T-Mobile. Besloten mij abo te verlengen met het "oude" Vodafone contract B+S+W 200 met 1GB limiet. Eerste jaar betaal ik €17,50 en het tweede jaar €34,50 Vandaag komt mijn SGS II binnen die vanavond op V&A staat ;)

Ik voorspel dat T-Mobile als goedkoopste van de drie wederom grote netwerkproblemen krijgt (net als met en na de release van de iPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
alex3305 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:14:
IMHO nog steeds een betere aanbieding dan Vodafone en KPN bieden, aangezien je hierbij 'onbeperkt' internet hebt, waarbij Vodafone en KPN de extra data gekocht moet worden.

[...]

Hotspot gebruik binnen Nederland is toegestaan :). Staat bij de **.
Dat is het gebruik van T-Mobile hotspots, niet een personal hotspot, oftewel tethering.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:53
MaximusTG schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Dat is het gebruik van T-Mobile hotspots, niet een personal hotspot, oftewel tethering.
Oh :o, zover ben ik niet thuis in T-Mobile termen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Kleine domper voor de iPhone gebruikers: Visual Voicemail verdwijnt uit het abo, mag je extra nemen voor 2 euro p/m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Flowmo schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:18:
Kleine domper voor de iPhone gebruikers: Visual Voicemail verdwijnt uit het abo, mag je extra nemen voor 2 euro p/m...
Sjeezes, dat had ik nog niet eens gezien! Echt jammer dit... Dat ga ik sowieso wel erg missen als ik weg bij T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Verhogen van de prijzen? Ik heb nu een i150 abbo. Volgens mij blijft alles hetzelfde, behalve dat ik nu na 500mb verlaagt wordt naar snelheid van 64/64?

En VVM interesseert me niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Royz op 01-08-2011 16:20 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, 64/64 is echt om te janken...snap niet dat ze daar geen 368 van maken ... 64 is net alsof je gewoon geen internet meer hebt. Vind het echt hard afstraffen, maar ik mag rond december verlengen en ga waarschijnlijk voor een sim only. Switch voortaan als ik thuis kom meteen over op de wifi en verbruik gemiddeld nog 30mb per dag :(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:49
Betalen per minuut, betalen voor je Visual voicemail. Kleine lettertjes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:52
Heb nu een i300 abonnement welke in januari volgend jaar afloopt. Als ik de nieuwe abonnementen zo zie dan ben ik met hetzelfde gebruik ongeveer €42,50 kwijt tegen mijn huidige abonnement scheelt dat €2,50. Ik ga dan ook niet verlengen en laat mijn abonnement gewoon lekker doorlopen met de oude voorwaarden (geen datalimiet plus 300 smsjes én 300 belminuten). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

alex3305 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:14:
IMHO nog steeds een betere aanbieding dan Vodafone en KPN bieden, aangezien je
hierbij 'onbeperkt' internet hebt, waarbij Vodafone en KPN de extra data gekocht moet worden.
Tsjaa leuk om zulke marketingtermen de lucht in te slingeren maar een 64kbit snelheid 'onbeperkt' noemen _O-
Dan koop ik toch liever blocks van 100MB in die gewoon een normale snelheid behouden, maar dat ben ik.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
D-Ed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:15:
Ik ben in ieder geval blij dat ik vanaf 22 aug weg ben bij T-Mobile. 12 of 13 jaar geleden gestart met Ben en zo door naar T-Mobile. Besloten mij abo te verlengen met het "oude" Vodafone contract B+S+W 200 met 1GB limiet. Eerste jaar betaal ik €17,50 en het tweede jaar €34,50 Vandaag komt mijn SGS II binnen die vanavond op V&A staat ;)

Ik voorspel dat T-Mobile als goedkoopste van de drie wederom grote netwerkproblemen krijgt (net als met en na de release van de iPhone).
Ja met nieuwe prijsvoorwaarden bij Vodafone, ik heb het zelfde genomen bij Vodafone.
Ik bel zelden en SMS ook niet heel veel ( kwam van een €50 euro abbo af )

7 Dagen en ik had mijn "25 euro tegoed" opgebeld / gesmst.
Terwijl ik met me andere abbo altijd de helft mee nam >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:44:
[...]

Ja met nieuwe prijsvoorwaarden bij Vodafone, ik heb het zelfde genomen bij Vodafone.
Ik bel zelden en SMS ook niet heel veel ( kwam van een €50 euro abbo af )

7 Dagen en ik had mijn "25 euro tegoed" opgebeld / gesmst.
Terwijl ik met me andere abbo altijd de helft mee nam >.>
Hoe bedoel je je laatste zin? Ben je dus sinds kort overgestapt op het Vodafone abo zoals ik het begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat wordt er bedoeld met 'voor 10 euro kunt u het volume en de snelheid herstellen'?
Krijg je dan weer de 'hoge' snelheden terug en ook weer 500MB / 1000MB data tegoed?
Dat zou het nog enigzins interessant maken vind ik.. Een i200 voor 34,50 + 10 euro aan data = 2GB data...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ArieR schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:40:
Heb nu een i300 abonnement welke in januari volgend jaar afloopt. Als ik de nieuwe abonnementen zo zie dan ben ik met hetzelfde gebruik ongeveer €42,50 kwijt tegen mijn huidige abonnement scheelt dat €2,50. Ik ga dan ook niet verlengen en laat mijn abonnement gewoon lekker doorlopen met de oude voorwaarden (geen datalimiet plus 300 smsjes én 300 belminuten). *O*
Als je met hetzelfde verbruik per maand €2,50 duurder uit bent met een nieuw abonnement, dan snijd je jezelf in je vingers als je niet voor contractverlenging kiest. Je loopt namelijk een gratis telefoon mis. Stel dat je twee jaar verlengt met een gratis Samsung Galaxy S II (ik noem maar wat) die je direct weer verkoopt voor €300 (nogmaals, ik noem maar wat) dan ben je per maand niet €2,50 duurder maar in plaats daarvan €10 goedkoper uit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:12
In het pdf bestand met de nieuwe prijzen:

De aansluitkosten voor T-Mobile Smart Plus zijn € 52.50 per activering.
De aansluitkosten voor T-Mobile Smart Start en T-Mobile Sim Only zijn € 52.50 per activering.

Daar gaan ze ook lekker geld op pakken tov van de 25 euro die het altijd was naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:03
Hmm, ben niet echt blij met de prijzen. Ik had in 2008 een Relax 100 Sim Only afgesloten, voor 1 jaar. Ook had ik hier een Web'N'walk internetbundel erbij.

Zouden die nieuwe prijzen dan ook voor mij gaan gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zolang jij niks doet, loopt je huidige abbo gewoon stilzwijgend door.
Als jij een nieuwe telefoon wil en daarbij een nieuw contract afsluit ga je akkoord met deze nieuwe voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is toch vreemd dat alle grote operators in NL opeens hun prijzen flink verhogen. Ik weet niet of KPN etc. het nu slim of dom hebben gespeeld. Ik heb bijna drie jaar geleden een iPhone 3g gekocht met t-mobile i150 abo. Beviel prima, zelfs na twee jaar heb ik geen nieuwe abonnement genomen maar de i150 gewoon door laten lopen.

Is het nu slim om snel een ander abonnement af te sluiten? Dit gaat toch pas vanaf 15 augustus in. Dus nu kun je nog even voor 2 jaar onbeperkt af sluiten, daarna is het afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Eenvoudige rekensom: toestelkorting staat gelijk aan ongeveer 50% korting per maand bij een abonnement van rond de 35 euro per maand.
Sim-only-korting is vergelijkbaar of iets lager, maar heeft slechtere voorwaarden (overgebleven beltegoed niet meenemen, minder data, altijd betalen per minuut, geen sms-verdubbelaar).

Als je er dus met de nieuwe abonnementen maandelijks meer dan ~15 euro op achteruitgaat of geen behoefte hebt aan een nieuw toestel, dan kun je je abonnement beter laten doorlopen.

Wil je een nieuw toestel, dan is het meestal voordeliger om je contract te vernieuwen en de nieuwe voorwaarden voor lief te nemen. De verhoging van je maandelijkse kosten wordt namelijk ruim gecompenseerd door de 300-400 euro toestelkorting.

Zelf een los nieuw toestel kopen en een sim-only tegen de nieuwe voorwaarden nemen is nog wel de minst voordelige optie, dan kun je nog beter een toestel erbij nemen en dat voor een belachelijk lage prijs verkopen via V&A.

[edit]
Vodafone heeft dan ook nog vaak acties met een jaar lang 50% korting bij een abonnement met toestel. Dan wordt het helemaal een no-brainer.

[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 01-08-2011 20:08 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
D-Ed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:53:
[...]

Hoe bedoel je je laatste zin? Ben je dus sinds kort overgestapt op het Vodafone abo zoals ik het begrijp?
Ik had Vodafone €50, en ik nam altijd zeker 25euro aan tegoed ongeveer mee, nu heb ik tegenwoordig maar voor €27,50 tegoed en ik ben er in 7/12 dagen al doorheen.
Terwijl ik NOG minder bel en sms als met me oude abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:39:
[...]

Ik had Vodafone €50, en ik nam altijd zeker 25euro aan tegoed ongeveer mee, nu heb ik tegenwoordig maar voor €27,50 tegoed en ik ben er in 7/12 dagen al doorheen.
Terwijl ik NOG minder bel en sms als met me oude abbo.
Dat is mooi klote... Is het niet mogelijk om tussendoor je bundel iets op te schroeven? Bij de T-Mobile abonnementen (iPhone abo's) kon dat "vroeger" kosteloos.. Dus je kon van bv i150 naar i300, terug naar i150 kon dan weer niet, dus alleen verhogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi nieuws, weet ik meteen welke provider ik neem bij het afsluiten van een abonnement op de iPhone 5. Dat wordt dus T-Mobile.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

Tsjaa leuk om zulke marketingtermen de lucht in te slingeren maar een 64kbit snelheid 'onbeperkt' noemen _O-
Dan koop ik toch liever blocks van 100MB in die gewoon een normale snelheid behouden, maar dat ben ik.
Als je serieus niet met 1000mb per maand om kunt gaan, dan is er daadwerkelijk wat mis met je mobiele-internet verbruik. Dan zou je jezelf te raden moeten gaan, hoe dit veroorzaakt wordt. Daarbij zijn deze prijzen wel degelijk beter dan de concurrenten. Daarbij loop je ook niet meteen het gevaar om een extra heffing te krijgen omdat je net boven je downloadgebruik zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja vast, ik doe niks specifieks of ik stream niks en toch tik ik de 40/50MB per dag makkelijk aan...
Prijzen zijn beter.. dat is natuurlijk erg subjectief.. Wat vind jij betere prijzen, waar let je op, wat wil je...

Abbovergelijkingen

Tevens vraag ik me nog steeds af wat die 10,00 euro voor 'herstel van volume en snelheid' is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:23:
Ja vast, ik doe niks specifieks of ik stream niks en toch tik ik de 40/50MB per dag makkelijk aan...
Prijzen zijn beter.. dat is natuurlijk erg subjectief.. Wat vind jij betere prijzen, waar let je op, wat wil je...

[afbeelding]

Tevens vraag ik me nog steeds af wat die 10,00 euro voor 'herstel van volume en snelheid' is
Prijzen zijn niet subjectief, maar een constatering, dat vaststaat. Het is een feit dat je al voor 34 euro 200 belminuten of sms'en hebt en daarbij een (toegestane) limiet van 1000mb per maand, bij T-Mobile. Voor dit bedrag kun je niet bij de concurrenten terecht, als je over een 1000mb limiet wilt beschikken. Daarbij worden er geen extra kosten in rekening gebracht als je hier overheen gaat. Wat wel wel bij KPN en Vodafone zo is. Overigens is een verbruik van 40 à 50mb per dag behoorlijk veel.

Als je je mobiele telefoon als een gewone internetverbinding aanziet dan kun je ook verwachten dat je nooit tevreden kunt zijn. Zoals ik al eerder constateerde is dit een probleem dat jij jezelf ten raden moet gaan. Maar ook voor veelverbruikers zijn er dergelijke abonnementsvormen voor. Maar dat is de overweging dat jezelf moeten maken of je daarvoor ook meer wilt gaan betalen.

Ik heb liever 1000mb per maand en wellicht een overschrijding hiervan, waarbij de internetsnelheid naar beneden wordt gebracht dan dat ik boven de 1000mb voor extra verbruik veel geld moet betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Topicstarter
@ CLB,

Volgens mij kan je voor de 10 euro opnieuw gebruik maken van 1 Gb op volle snelheid..... De zelfde consturctie als Vodafone had met de "oude" abo's

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Achillias: ieder z'n ding =) Er is ook nog zoiets als dekking / service enzovoort

@ Bullet NL: hmmm vind ik vrij interessant, never heard of it en zoals ik zei icm i200 is dat wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt, maar ik heb nu puur over de prijzen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:08

defiant

Moderator General Chat
Ik vind de formulering van onbeperkt internet die t-mobile hanteert met een snelheid van 64kbs bij overschrijding toch wel enigszins misleidend, zeker omdat ze voor een bruikbare snelheid dezelfde constructie hanteren als kpn en vodafone.

Ik ben zelf op dit moment contractvrij met een i-150 abbo, dus ik wilde online bij t-mobile kijken of het voor mij interessant is nu nog te verlengen met de oude voorwaarden, maar alle relevante pagina's liggen er hier allemaal uit met een 'technische storing'.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
D-Ed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:35:
[...]

Dat is mooi klote... Is het niet mogelijk om tussendoor je bundel iets op te schroeven? Bij de T-Mobile abonnementen (iPhone abo's) kon dat "vroeger" kosteloos.. Dus je kon van bv i150 naar i300, terug naar i150 kon dan weer niet, dus alleen verhogen..
Ja dat is mogelijk, maar rede was juist een minder abbo te nemen omdat ik dacht ik hou altijd zoveel over laat ik goedkoper gaan.
Nu kom ik dus nog elke keer bijna aan de 40euro.
En dan gebruik ik ook nog vaak Viber en Whatsapp, ach het is voor 2 jaar.

Heb gewoon het idee dat startingskosten van bellen en prijzen van SMS erg duur zijn geworden in vergelijking met de jaren ervoor.
Data verbruik heb ik zelden want overall waar ik aanwezig ben scoor ik wel wifi.

Neemt niet weg ik verder prima ervaring altijd heb gehad met vodafone, maar dat ik toch wel verbaast was dat het tegoed zo snel op was vergeleken met me oude abbo die al 3x verlengt was van 6jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Laatst online: 00:20
Kijk ik nu verkeerd of zie ik helemaal geen informatie over hun nieuwe sim-only tarieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:49
Cid Highwind schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:12:
Kijk ik nu verkeerd of zie ik helemaal geen informatie over hun nieuwe sim-only tarieven?
Kijk hier onder sim-only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 16:45

TMC

Ik heb een overgezicht gemaakt van de abo's. Het betreft hier alleen de 'normale' abo's en de dure internetabo's. Sim-only en enkel bellen/sms'en is buiten beschouwing gelaten.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2czov9c.jpg
Het valt me op dat B+S+W van Voafone veel voordeliger is dan van KPN. Je krijgt meer belminuten voor minder geld, het internet is sneller en de datalimiet is ruimer. Tevens krijg je voor €5,- bij Vodafone 200 MB, terwijl je bij KPN dan 250 MB krijgt. Bij Voafone is de minimale data die je extra moet betalen echter 100 MB, terwijl je bij KPN meteen €5,- kwijt bent voor 250 MB.

Echter, B+S+W Smart/XL van KPN is weer voordeliger dan van Vodafone.

T-Mobile is in beide gevallen echter duidelijk het voordeligst. :)

[ Voor 13% gewijzigd door TMC op 02-08-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Klopt het nu dat het 'onbeperkte internet' van T-Mobile (teruggang naar 64 kb) uiteindelijk € 4,95 per maand gaat kosten, nadat het ter introductie de eerste 12 maanden gratis wordt aangeboden? Dat is wat ik uit deze pagina http://www.t-mobile.nl/smart opmaak: "In combinatie met de onbeperkt internet Voordeelbundel van T-Mobile wordt, na het overschrijden van het data-tegoed, de snelheid automatisch gewijzigd naar maximaal 64/64 Kbps."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 30-09 15:20
Bij T-mobile moet je nog de SIM-kaart kosten rekenen van 10/jaar. Slaat nergens op, maar ze doen nu alles om geld bijeen te harken.

Kan iemand Orange weer aanzetten? Helaas heeft T-Mobile alles uitgezet i.p.v. overgenomen. :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu vraag ik mij dit af:
Voor een 'oud' i-abonnement-300 betaal je 42,50 met 300 minuten of sms, 1gb FUP
Voor een ismart-300 betaal je 42,50 met 300 minuut of smsjes en 1gb aan data.

Waar is de prijsverhoging?

En is Vodafone niet voordeliger (als je meer smst dan belt) met:
BSWS: 42,50 100 minuten, onbeperkt sms'en in NL en zelfs 500 smsjes voor 2 maanden in het buitenland. De FUP/limiet is hier ook 1gb.

Mijn dank voor de mogelijke hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

TMC schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:35:
Ik heb een overgezicht gemaakt van de abo's. Het betreft hier alleen de 'normale' abo's en de dure internetabo's. Sim-only en enkel bellen/sms'en is buiten beschouwing gelaten.

[afbeelding]

Het valt me op dat B+S+W van Voafone veel voordeliger is dan van KPN. Je krijgt meer belminuten voor minder geld, het internet is sneller en de datalimiet is ruimer. Tevens krijg je voor €5,- bij Vodafone 200 MB, terwijl je bij KPN dan 250 MB krijgt. Bij Voafone is de minimale data die je extra moet betalen echter 100 MB, terwijl je bij KPN meteen €5,- kwijt bent voor 250 MB.

Echter, B+S+W Smart/XL van KPN is weer voordeliger dan van Vodafone.

T-Mobile is in beide gevallen echter duidelijk het voordeligst. :)
Bij de BSW smart abos moet er nog een eentje voor bij de databundels!

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 30-09 16:45

TMC

Flappiewappie schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:00:
[...]

Bij de BSW smart abos moet er nog een eentje voor bij de databundels!
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Is bij het Vodafone BSW-smart whatsapp nu wél toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:01:
[...]

Is bij het Vodafone BSW-smart whatsapp nu wél toegestaan?
Yep, gewoon toegestaan. Ook bij bel sms web abo's.

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 02-08-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:56:
Nu vraag ik mij dit af:

BSWS: 42,50 100 minuten, onbeperkt sms'en in NL en zelfs 500 smsjes voor 2 maanden in het buitenland. De FUP/limiet is hier ook 1gb.

Het vodafone pakket is perfect. Bel toch nauwelijks :) meer. En Viber en Skype is gewoon toegestaan bij smart abo van Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:16

Sorcerer8472

Mens sana?

alwaysleft schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:39:
[...]

Het vodafone pakket is perfect. Bel toch nauwelijks :) meer. En Viber en Skype is gewoon toegestaan bij smart abo van Vodafone ;)
Vind het wel jammer dat de premium-abo's een hoger buitenbundeltarief hebben: € 0,35 per minuut! Ook als je je nationale internetbundel in het buitenland opmaakt is het raak: € 1,50 per MB. Dan ben je beter af met een B+S+W Stupid-abo en internet dagbundel met € 0,35 per MB buitenbundel...

Verder wel geweldig dat roaming in de bundel zit, zo wordt de wereld toch een stukje kleiner :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:00

BPP

[afbeelding]

Ben ik nou gek of kloppen die datalimieten van T-Mobile in jouw grafiek niet? Volgens de website van T-Mobile krijg je maar 250 MB bij een Smart plus 170 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

You're right, slechte fout van mij, zoveel cijfertjes:
http://tweakimg.net/g/for...imagelarge/1312203684.png

Ik ga het aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 14:38

pbd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:56:
Nu vraag ik mij dit af:

Bij het oude i abonnement is het 300 minuten en 300 smsjes en bij het nieuwe ismart 300 minuten of 300 smsjes (1 bundel)...althans dat heb ik begrepen ergens :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het op de t-mobile site lees is dat onbeperkt (na bundel naar 64/64 kbps) slechts 1e jaar gratis. ¨De Onbeperkt Internet Voordeelbundel ter waarde van € 4,95 per maand wordt 12 maanden lang gratis aangeboden in combinatie met één- en tweejarige abonnementen van T-Mobile.¨¨
Ik kan me niet bedenken welke debiel 4,95 gaat betalen voor 64kbps internet... Daarnaast zie ik ook dit staan: ¨ Per kwartaal betaalt u € 2.50 SIM-administratiekosten¨. Leuk hoor al die verborgen kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 04:25:
als ik het op de t-mobile site lees is dat onbeperkt (na bundel naar 64/64 kbps) slechts 1e jaar gratis. ¨De Onbeperkt Internet Voordeelbundel ter waarde van € 4,95 per maand wordt 12 maanden lang gratis aangeboden in combinatie met één- en tweejarige abonnementen van T-Mobile.¨¨
Ik kan me niet bedenken welke debiel 4,95 gaat betalen voor 64kbps internet... Daarnaast zie ik ook dit staan: ¨ Per kwartaal betaalt u € 2.50 SIM-administratiekosten¨. Leuk hoor al die verborgen kosten..
Vergeet ook niet het (voor T-Mobile) nieuwe "indexeren n.a.v. inflatiecijfers CPB", waardoor je abo (afhankelijk van de economie) iets van 2% duurder wordt elk jaar februari :P KPN deed dat ook al een tijdje, Vodafone weet ik even niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:30:
[...]

Vergeet ook niet het (voor T-Mobile) nieuwe "indexeren n.a.v. inflatiecijfers CPB", waardoor je abo (afhankelijk van de economie) iets van 2% duurder wordt elk jaar februari :P KPN deed dat ook al een tijdje, Vodafone weet ik even niet zeker.
Staat er echt CPB? Naar mijn weten is het CBS de instantie die de inflatiecijfers bekend maakt. Het CPB voorspelt alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ruim 5 jaar klant bij T-mobile met zowel prive als zakelijk.

Ik merk er in eerste instantie niets van, ik denk ook niet dat ik het merken ga. Een Bis abbonement met eigenlijk alleen Email en af en toe opvragen van internet pagina's. Je kan mij niet wijsmaken dat ik meer dan een GB nu per maand verbruik. Wat ik wel vervelend vind is dat destijds alle aanbieders Dongles massaal hebben zitten aanbieden, dus een Sim houdertje op USB aansluiting wat dus overal gebruikt kan worden op een laptop of PC, maar dat men denkt dat daar gewoon vrolijk torrents mee gedownload kan worden en dergelijk. Ook met de komst van Smartphones is het verbruik aanzienlijk gestegen, maar volgens mij blijft T-mobile alsnog de goedkoopste.

64/64 is ook niet te onverdragelijk :P Je kan weliswaar geen youtube of andere bandbreedte rovende applicaties gebruiken, maar een beetje surfen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:38:
64/64 is ook niet te onverdragelijk :P Je kan weliswaar geen youtube of andere bandbreedte rovende applicaties gebruiken, maar een beetje surfen voldoet.
Nou, ik vond EDGE (384/128) al traag op vakantie, en dan ben ik helemaal niet zo'n type bij wie alles supersnel/zsm moet, maar als je een webpagina wilt ophalen dan kan het erg traag zijn (in de ochtend nog wat dingen voor de zaak doen).

Ik denk eigenlijk dat dit het begin van het einde van 'Onbeperkt internet' is bij T-Mobile... Onbeperkt was sowieso trouwens onzin, want meer dan 700 MB per dag kun je niet downloaden met 64kbps :P

Ik bedoelde trouwens inderdaad CBS, weet niet waarom ik CPB zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:38:
Ik ben ruim 5 jaar klant bij T-mobile met zowel prive als zakelijk.

Ik merk er in eerste instantie niets van, ik denk ook niet dat ik het merken ga. Een Bis abbonement met eigenlijk alleen Email en af en toe opvragen van internet pagina's. Je kan mij niet wijsmaken dat ik meer dan een GB nu per maand verbruik. Wat ik wel vervelend vind is dat destijds alle aanbieders Dongles massaal hebben zitten aanbieden, dus een Sim houdertje op USB aansluiting wat dus overal gebruikt kan worden op een laptop of PC, maar dat men denkt dat daar gewoon vrolijk torrents mee gedownload kan worden en dergelijk. Ook met de komst van Smartphones is het verbruik aanzienlijk gestegen, maar volgens mij blijft T-mobile alsnog de goedkoopste.

naja onverdraaglijk.. Ik geloof dat men liever 10 euro betaalt voor 1GB internet op 7.2mbps snelheid (resetten geloof ik dat het heet) als 4,95 voor 64kbps :-)
Pagina: 1