ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Guillemot = Hercules...
De beste det is op het moment dacht ik 10.80 (det 4)
Of de Herc drivers beter zijn weet ik niet, kijk gewoon waar je de meeste fps mee haalt
De beste det is op het moment dacht ik 10.80 (det 4)
Of de Herc drivers beter zijn weet ik niet, kijk gewoon waar je de meeste fps mee haalt
iemand die dit wel weet?
wat de drivers in vergelijking met elkaar doen?
wat de drivers in vergelijking met elkaar doen?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ik ben je uitkomst, check onze site
http://www.jgc.f2s.com/index.php
een detonator review, en je kan er de nieuwste driver downloaden
http://www.jgc.f2s.com/index.php
een detonator review, en je kan er de nieuwste driver downloaden
thnx ga hem eens proberen........
kijken wat 3dmark2001 erbij mij dan van maakt....
Thomas
kijken wat 3dmark2001 erbij mij dan van maakt....
Thomas
whow das 100 punten meer alleen leek het alsof mijn oude guillemot drivers the matrix low quality beter trok en het paard aan het eind minder frames had maar geen derde poot achter had....leek als of er dus een derde poot was....
heel vaag.....
maar 1719 ipv 1611 is wel weer leuk.....
heel vaag.....
maar 1719 ipv 1611 is wel weer leuk.....
ik heb al een mailtje gestuurd naar hecules, over die laaste driver, die driver (nvdd32.dll ofzo, in iedergeval het ddraw gedeelte) ondersteunt helemaal geen POINT SPRITES, zoals dat genoemt word in 3dmark2001, dus ik had dat gezegd, toen kreeg ik een mail terug, dat ik me pc moest formateren, nah, dat is dus gelul, daarna weer wat terug gestuurd, en nooit meer wat van gehoord, lekker he.
maar in iedergeval moet je die hercules 7.52 alleen gebruiken vooor een hogere 3dmark2000 score, en voor 2001 die det 11/10.80/10.50
maar in iedergeval moet je die hercules 7.52 alleen gebruiken vooor een hogere 3dmark2000 score, en voor 2001 die det 11/10.80/10.50
thnx..
heb nu detonator 10.8 erop en tja loopt gewoon soepel en dus hogere score met 3dmark2001 alleen dat paard blijft vaag...
heb nu detonator 10.8 erop en tja loopt gewoon soepel en dus hogere score met 3dmark2001 alleen dat paard blijft vaag...
dat paard zo juist wel soepeler moeten lopen dan met de hercules drivers
het paard loopt soepeler alleen het is net of het paard ineens drie benen achter heeft....
heel vaag.....
gewoon extra pixels ofzo....
een blok is makkelijker weer te geven en daar zal het dan wel aan liggen.....
hij trekt het op een of andere manier gewoon slecht
maar ja ........
heel vaag.....
gewoon extra pixels ofzo....
een blok is makkelijker weer te geven en daar zal het dan wel aan liggen.....
hij trekt het op een of andere manier gewoon slecht
maar ja ........
Pagina: 1